اتوئو در راه پیوستن به جالوروسی

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: رسانه های اروپایی از برنامه قرمزپوشان پایتخت ایتالیا برای ادامه خرید های تابستانی خود با جذب ستاره پیشین خط حمله چلسی خبر دادند.

اتوئو در راه پیوستن به جالوروسی

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (جمعه) دور جدیدی از برآورد ها درباره آینده ساموئل اتوئو در رسانه های اروپایی آغاز شد و آنها از برنامه این مهاجم کامرونی کهنه کار برای بازگشت به ایتالیا جهت پیوستن به تیم رم خبر دادند.

اتوئو که قراردادش با چلسی در سرانجام فصل گذشته به اتمام رسید، بازیکن آزاد است و طبق گزارشی که نشریه اوژوگوی پرتغال روز گذشته (جمعه) منتشر کرد، او با سران رم به توافق رسیده است و به زودی به ایتالیا، جایی که زمانی برای اینتر توپ می زد، بازمی گردد. این نشریه نوشته است که اتوئوی 33 ساله تا فردا خود را به رم خواهد رساند تا قراردادش را امضا کند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا ادعای اوژوگو را تکذیب و به نقل از مدیران رم نوشته است که هیچ مذاکره ای میان آنها صورت نگرفته است چه برسد به عقد قرارداد.

در چند وقت اخیر اخبار فراوانی در خصوص آینده اتوئو منتشر شده است که یکی از آنها از تمایل تیم وستهام انگلیس برای جذب او حکایت داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1491

به "اتوئو در راه پیوستن به جالوروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوئو در راه پیوستن به جالوروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید