جزییات افزایش سقف تسهیلات اوراق مسکن

به گزارش یومی بلاگ، اقتصاد نیوز: شورای پول و اعتبار با طرح بانک مسکن برای افزایش سقف تسهیلات اوراق موافقت کرد.

جزییات افزایش سقف تسهیلات اوراق مسکن

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایبِنا، در یک هزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار که روز گذشته به ریاست دکتر عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی برگزار گردید، اعضای شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق موافقت کرد.

مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن درباره جزییات مصوبه شورای پول و اعتبار به پایگاه خبری بانک اظهار داشت: شورای پول و اعتبار روز گذشته بعد از موافقت اولیه بانک مرکزی با طرح پیشنهادی بانک مسکن، به افزایش سقف ریالی تعدادی از تسهیلات پرداختی بانک مسکن رای مثبت داد و با آن موافقت کرد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن تاکید نمود: مصوبه شورای پول و اعتبار بعد از ابلاغ رسمی به بانک مسکن بلافاصله در ستاد بانک وارد مرحله مقدماتی اجرا می گردد. در مرحله مقدماتی، ادارات مرتبط با این نوع تسهیلات نسبت به تدوین بخشنامه اجرایی پرداخت تسهیلات اوراق در سقف های جدید اقدام خواهند کرد و در نهایت بعد از تایید بخشنامه اجرایی مصوبه شورای پول و اعتبار توسط هیات مدیره بانک، متن آن به شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ می گردد و پرداخت تسهیلات مصوب آغاز خواهد شد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن توضیح داد: پس از صدور و ابلاغ بخشنامه افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق، تمامی شعب بانک مسکن آمادگی پرداخت تسهیلات براساس ضوابط و مقررات معین شده را دارند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2357

به "جزییات افزایش سقف تسهیلات اوراق مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات افزایش سقف تسهیلات اوراق مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید