خدمت رسانی به 900 زائر اربعین حسینی(ع) توسط اورژانس رفسنجان

به گزارش یومی بلاگ، رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان از خدمت رسانی به بیش از 900 زائر در ایام اربعین حسینی(ع) اطلاع داد.

خدمت رسانی به 900 زائر اربعین حسینی(ع) توسط اورژانس رفسنجان

به گزارش خبرنگاران، سید محسن مرتضوی پیش از ظهر امروز 4 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم اعزامی اورژانس رفسنجان جهت امدادرسانی به زائرین پیاده روی اربعین حسینی(ع) توانست به 850 بیمار داخلی خدمات ارائه دهد.

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی رفسنجان با بیان اینکه 43 نفر از این افراد جهت ادامه درمان به بیمارستان اسلام آباد غرب کرمانشاه اعزام شدند، ادامه داد: طی این مدت 54 نفر نیز در محور مواصلاتی اسلام آباد غرب به ایلام (منطقه حمیل) که تحت پوشش نیروهای اورژانس رفسنجان قرار داشت در اثر حوادث ترافیکی دچار مصدومیت شدند که 44 نفر از مصدومین به بیمارستان اسلام آباد غرب اعزام و 9 نفر در محل حادثه، درمان شدند که متاسفانه یک نفر فوتی بوده است.

مرتضوی یادآور شد: ماموریت اورژانس رفسنجان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه آمبولانس، 5 تکنسین کارشناس اورژانس و یک راننده در محور مواصلاتی اسلام آباد غرب به ایلام (منطقه حمیل) در بازه زمانی 21 تا 30 مهر ماه انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1614

به "خدمت رسانی به 900 زائر اربعین حسینی(ع) توسط اورژانس رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی به 900 زائر اربعین حسینی(ع) توسط اورژانس رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید