دانشکده های دانشگاه فنی حرفه ای تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های مجازی را اتخاذ نمایند

به گزارش یومی بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای گفت: آموزشکده ها باید تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های پایانی به روش مجازی را اتخاذ نمایند تا در صورت ضرورت نسبت به این امر اقدام گردد.

دانشکده های دانشگاه فنی حرفه ای تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های مجازی را اتخاذ نمایند

غلامرضا کیانی، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره برگزاری امتحانات پایانی در این دانشگاه گفت: در صورتی که در بازه امتحانات ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا شرایط را عادی اعلام کند امتحانات پایانی در نیم امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کیانی ادامه داد: کارگروه آموزش های مجازی دانشکده/ آموزشکده ها باید تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های پایانی به روش مجازی را اتخاذ نمایند تا در صورت ضرورت نسبت به این امر اقدام گردد. بدیهی است آزمون پایانی دروس عملی و نظری- عملی که امکان ارائه آن با روش آموزش مجازی وجود ندارد با موارد بهداشتی به صورت حضوری و پس از برگزاری کلاس ها انجام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای درباره ارائه درس یا دروس با استفاده از شیوه معرفی به استاد توضیح داد: به صورت استثنا و صرفا برای سال تحصیلی 99-1398 با رعایت مقررات مندرج در آیین نامه و شیوه نامه اجرایی آن ارایه حداکثر 4 عنوان درس به روش معرفی به استاد صرفا برای دانشجویان همان دانشکده/آموزشکده که با استفاده از این تسهیلات دانش آموخته می شوند، بلامانع خواهد بود. در خصوص امکان ارائه معرفی به استاد برای دروسی که در آیین نامه آموزشی ممنوع هستند نیز متعاقبا تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3844

به "دانشکده های دانشگاه فنی حرفه ای تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های مجازی را اتخاذ نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده های دانشگاه فنی حرفه ای تدابیر لازم برای برگزاری آزمون های مجازی را اتخاذ نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید