اصفهان قهرمان رقابت های ووشو جوانان کشور شد

به گزارش یومی بلاگ، رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور (گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی) با قهرمانی تیم اصفهان در مجموع 2 بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.

اصفهان قهرمان رقابت های ووشو جوانان کشور شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش پسران که حکم انتخابی تیم ملی را داشت و از روز سه شنبه با حضور نمایندگان 35 تیم از استان های سراسر کشور به میزبانی نجف آباد اصفهان و در سالن موهبت شروع شده بود، امروز (شنبه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.

در سرانجام و در مجموع 2 بخش ساندا و تالو، تیم اصفهان الف با اتکاء به درخشش تالوکاران خود، جام قهرمانی را بالای سر برد و با کسب 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز، سکوی نخست را به نام خود ثبت کرد.

زنجان با 5 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تهران الف با 4 طلا، 2 نقره و یک برنز به مقام سومی رسید.

نفرات برتر این رقابت ها در 2 بخش تالو و ساندا به اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران دعوت می شوند. اردوی تیم کشورمان ، اواخر اردیبهشت ماه شروع می گردد. تیم ووشوی جوانان ایران، سال آینده پیکارهای قهرمانی آسیا در برونئی را پیش روی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 160

به "اصفهان قهرمان رقابت های ووشو جوانان کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان قهرمان رقابت های ووشو جوانان کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید