حاشیه بازی پرسپولیس - پدیده، واکنش پرسپولیسی ها به خوشحالی بازیکن پیشین استقلال، دلداری بیرانوند به بازیکنان پدیده

به گزارش یومی بلاگ، دروازه بان پرسپولیس پس از انتها بازی با پدیده به بازیکنان تیم میهمان دلداری داد.

حاشیه بازی پرسپولیس - پدیده، واکنش پرسپولیسی ها به خوشحالی بازیکن پیشین استقلال، دلداری بیرانوند به بازیکنان پدیده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در شرایطی برگزار گردید که سرمای شدیدی در استادیوم آزادی حکمفرما بود و همین مسئله باعث شد بیشتر افراد ایستاده بازی را دنبال نمایند.

سید جلال حسینی در دقیقه 84 دچار مصدومیت شد و از برانکو خواست که او را تعویض کند. پس از خروج سید جلال از زمین، او بازوبند را به برانکو داد تا به یکی از بازیکنان دهد و سرمربی پرسپولیس هم احمد نوراللهی را انتخاب کرد.

مصطفی قنبرپور، مهرداد میناوند و افشین پیروانی در استادیوم حضور داشتند در بین دو نیمه به صندلی خبرنگاران آمدند.

امید عالیشاه به عنوان تعویض چهارم پرسپولیس در وقت های اضافی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد. قانون تعویض چهارم از سوی فیفا برای دیدارهای حذفی که به وقت اضافه کشیده می گردد، انجام می گردد.

بین دو نیمه وقت های اضافه بازیکنان پدیده به کنار زمین و آغاز به آب خوردن کردند که این مسئله با اعتراض داور چهارم و قاضی میدان همراه شد و آنها سریع به زمین برگشتند.

خوشحالی بهنام برزای بازیکن پیشین استقلال پس از گل کردن ضربه پنالتی اش با واکنش طرفداران پرسپولیس روبرو شد که در این صحنه شجاع خلیل زاده به سمت بازیکن تیم پدیده رفت تا با این بازیکن درگیر گردد اما این درگیری با وساطت سایر بازیکنان انتها یافت. اشکان خورشیدی در این صحنه به بهنام برزای کارت زرد نشان داد.

علیرضا بیرانوند نیز پس از سرانجام مسابقه به سمت بازیکنان پدیده رفت و به آنها دلداری داد.

این دیدار با فزونی پرسپولیس در ضربات پنالتی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 163

به "حاشیه بازی پرسپولیس - پدیده، واکنش پرسپولیسی ها به خوشحالی بازیکن پیشین استقلال، دلداری بیرانوند به بازیکنان پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی پرسپولیس - پدیده، واکنش پرسپولیسی ها به خوشحالی بازیکن پیشین استقلال، دلداری بیرانوند به بازیکنان پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید