فوتبال دنیا، اینفانتینو شایعه فشار فیفا برای برگزاری فینال لیبرتادورس را تکذیب کرد

به گزارش یومی بلاگ، فوتبال دنیا - جانی اینفانتینو، رئیس فیفا می گوید، فدراسیون دنیای فوتبال هیچ گونه فشاری برای برگزاری دیدار فینال لیبرتادورس نیاورده است. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، اینفانتینو شایعه فشار فیفا برای برگزاری فینال لیبرتادورس را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران ، دیدار برگشت تیم های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال جام لیبرتادورس - لیگ قهرمانان آمریکای جنوی - قرار بود شنبه شب به میزبانی ریورپلاته برگزار گردد، اما به دلیل حمله تماشاگردان این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این بازی شب گذشته (یکشنبه) انجام گردد، اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک آور پرتاب شده از سوی پلیس، بار دیگر این جدال بزرگ از سوی کنفدراسیون آمریکای جنوبی به تعویق افتاد.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا که یکی از میهمانان ویژه دعوت شده برای تماشای این بازی به شمار می رود، در گفت وگو با روزنامه ناسیون آرژانتین در پاسخ به شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه فیفا برای برگزاری این بازی در این هفته فشار آورده است، گفت: بعد از انتشار چندین شایعه باید تأکید کنم که هرگز نخواسته ام که این بازی حتماً باید برگزار گردد. من کسی را تهدید نکرده ام که در صورت عدم برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس، با مجازات انضباطی روبه رو خواهند شد. تمامی تصمیمات و مسئولیت مربوط به این بازی برعهده کنفدراسیون آمریکای جنوبی (کنمبول) است.

در جریان حمله به اتوبوس حامل تیم فوتبال بوکاجونیورز، 30 طرفدار ریورپلاته توسط پلیس آرژانتین بازداشت شدند که نقش عمده ای در ایجاد این اغتشاش و ناآرامی پیش از بازی برگشت دو تیم داشتند. فوتبال دنیا| بازی بوکاجونیورز و ریورپلاته باز هم به تعویق افتاد!

بازی رفت دو تیم در خانه بوکاجونیورز به تساوی 2 - 2 انجامیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 93

به "فوتبال دنیا، اینفانتینو شایعه فشار فیفا برای برگزاری فینال لیبرتادورس را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اینفانتینو شایعه فشار فیفا برای برگزاری فینال لیبرتادورس را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید