پاتوسی در انتظار تخفیف فدراسیون فوتبال

به گزارش یومی بلاگ، آیاندا پاتوسی انتظار می کشد تا فدراسیون فوتبال مجوز بازی اش را صاد کند. او به دلیل بازی نکردن در تیم ملی آفریقای جنوبی هنوز مجوز بازی دریافت نکرده است.

پاتوسی در انتظار تخفیف فدراسیون فوتبال

پاتوسی دل خوش به یک دعوت

عقد قرارداد باشگاه استقلال با آیانداپاتوسی زودتر از آنچه تصور می شد برای این باشگاه حاشیه ساز شد و مشکلاتی را برای آبی ها به وجود آورد. سران باشگاه استقلال که تصورمی کردند ازهمان هفته شانزدهم می توانند ازپاتوسی درترکیب استقلال استفاده نمایند اما به دلیل ممانعت فدراسیون فوتبال با صدورمجوزبازی این بازیکن، نتوانستند ازبازیکن جدیدشان درنبرد اول نیم فصل دوم با پیکان بهره بگیرند.

این وضعیت تا روزی ادامه خواهد داشت که فدراسیون فوتبال پاتوسی را تایید کند که این بستگی به نظرات کارشانسی مسئولانی دارد که کیفیت بازیکنان خارجی راه یافته به فوتبال ایران را آنالیز می نمایند. درسال های اخیرسازمان لیگ بنای کارخود را به سخت گیری روی جذب بازیکنان خارجی گذاشته و شروطی همچون بازی درتیم ملی یا حضوردرتیم های اروپایی یا آمریکای جنوبی را ملاک قرارداده است تا بازیکنان بی کیفیت نتوانند درلیگ ایران حضوریابند.

درباره پاتوسی باشگاه استقلال ابتدا تصورمی کرد مسئله ای بابت تاییدیه اش به وجود نیاید اما سازمان لیگ درآنالیز ها خود به این نتیجه رسیده که بازیکن جدید استقلال در2سال اخیردرتیم ملی آفریقای جنوبی بازی نکرده است. مدارکی ازسوی باشگاه استقلال جمع آوری شده که نشان می دهد پاتوسی به تیم ملی آفریقای جنوبی دراین بازه زمانی دعوت شده اما فقط درترکیب حضورنداشته است که شاید همین مدرک درنهایت منجربه صدورمجوزحضورپاتوسی درترکیب استقلال گردد.

البته پاتوسی قطعا نمی تواند استقلال را دربازی با تراکتورسازی همراهی کند اما شنیده ها ازسازمان لیگ حاکی از آن است که به احتمال فراوان این بازیکن دربازی های آینده استقلال مجوزحضوردرترکیب را دریافت خواهد نمود تا استقلال نیزازیک ضررمالی تازه مصون بماند. بدون شک اگرسازمان لیگ درنهایت با حضورپاتوسی درترکیب استقلال مخالفت کند، آنگاه این بازیکن تنها می تواند دربازی های برون مرزی برای استقلال به میدان برود واحتمالا فقط درلیگ قهرمانان آسیا شاهد حضوراین آفریقایی درترکیب استقلال خواهیم بود.

کوشش مسئولان باشگاه استقلال اگربه نتیجه برسد، پاتوسی استقلال را درلیگ هم همراهی خواهد نمود ومی تواند درترکیب آبی ها که درنیم فصل دوم یکی ازپرمهره ترین تیم ها محسوب می شوند، به میدان برود.

با این وجود همین حالا که پاتوسی مجوزحضوردرترکیب استقلال را نیافته این پرسش مطرح است که اگرروزی مجوزگرفت جای کدام بازیکن درترکیب استقلال بازی کند؟! این وضعیت زمانی سخت ترجلوه می نماید که طارق همام نیز به شرایط بازی برسد وبتواند برای استقلال به میدان برود که دراین شرایط وینفردشفر با مشکل انتخاب ترکیب نیزمواجه خواهد شد.

گرچه حضورپرتعداد بازیکنان هم پست این مزیت را برای استقلال به همراه دارد که هرگزینه ای وارد ترکیب گردد نهایت کوششش را برای حضوردوباره درترکیب به خرج دهد که این درنهایت به سود استقلال خواهد بود وشاید نتایج این تیم را درنیم فصل دوم لیگ هجدهم را همان گونه پیش ببرد که درنیم فصل دوم لیگ هفدهم دیدیم. استقلال دربازی با پیکان با هیبت مدعی گام به عرصه رقابت ها گذاشته و به نظرمی رسد با دراختیارداشتن انبوهی ازبازیکنان آماده و مدعی حضوردرترکیب اصلی، تیم بسیارایده ال تری درقیاس با نیم فصل اول باشد.

10-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 151

به "پاتوسی در انتظار تخفیف فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتوسی در انتظار تخفیف فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید