بازیکن سابق یوونتوس: برخی از بازیکنان یووه از آمدن رونالدو در عذاب هستند

به گزارش یومی بلاگ، بازیکن سابق بانوی پیر اعتراف کرد که ورود ستاره سابق رئال مادرید به یوونتوس، برای بعضی از بازیکنان این تیم روزهای سختی را ساخته است.

بازیکن سابق یوونتوس: برخی از بازیکنان یووه از آمدن رونالدو در عذاب هستند

به گزارش خبرنگاران، مارکو تاردلی بازیکن سابق یوونتوس که 10 فصل (1975 تا 1985) برای بانوی پیر توپ می زد، اعتراف کرد که پیوستن رونالدو به راه راه پوشان تورین برای تعدادی از بازیکنان این تیم مشکلاتی را به وجود آورده که یکی از مهمترین آنها پائولو دیبالا بوده است.

یوونتوس تابستان سال گذشته رونالدو را با قراردادی 110 میلیون یورویی خرید به این امید که با او قهرمان لیگ قهرمانان گردد اما با این وجود در مرحله یک چهارم این رقابت ها توسط آژاکس حذف شد و حتی یک از دو جامی که در 4 فصل اخیر برده بود، کوپا ایتالیا را هم از دست داد.

تاردلی اما می گوید ورود رونالدو نه تنها منجر به محقق شدن اهداف بانوی پیر نشده بلکه سخت شدن شرایط بعضی از بازیکنان را هم در پی داشته است.

او که سابقه انجام 259 بازی و ثبت 35 گل را در دوران بازیگری اش در تورین دارد، به شبکه رای اسپورت گفت: یوونتوس احتیاج دارد در حوزه مدیریت فردی بازیکنان تیم کار کند. کریستیانو رونالدو شاید در این فصل به اندازه کافی باز نموده باشد اما باز هم این او است که وضعیت تیم را تعیین می نماید. مقابل آژاکس او می توانست بهتر و بیشتر از این کار کند. من احساس می کنم که بعضی از بازیکنان تیم بعد از آمدن رونالدو کمتر از قبل کار می نمایند و به طور ناخودآگاه از بازی در کنار او در عذاب هستند. دیبالا یکی از آنهاست.

بعد از حذف یوونتوس شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی رونالدو از این تیم مطرح شد که ستاره پرتغالی پس از تثبیت قهرمانی بانوی پیر در لیگ برتر انگلیس آنها را رد کرد و گفت که به احتمال 1000 درصد در تورین می ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 242

به "بازیکن سابق یوونتوس: برخی از بازیکنان یووه از آمدن رونالدو در عذاب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن سابق یوونتوس: برخی از بازیکنان یووه از آمدن رونالدو در عذاب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید