بازی مقابل الوسط عراق را به سبک اسپانیایی بردیم و شگفتی ساز شدیم

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام گفت: تلاشم این است به بازیکنانم سبک اسپانیایی را تلقین کنم و امروز هم فکر می کنم با سبک اسپانیایی بردیم.

بازی مقابل الوسط عراق را به سبک اسپانیایی بردیم و شگفتی ساز شدیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، برونو خوزه گارسیا در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت الوسط عراق گفت: خوشحالم که مقام سوم را به دست آوردیم و این مقام اهمیت زیادی برای ما دارد.

وی با تقدیر از طرفداران حاضر در استادیوم اضافه کرد: فکر می کنم تماشاگران حاضر در سالن از این بازی لذت برده باشند.

سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام با تقدیر از بازیکنان و مسئولان این باشگاه گفت: من سرمربی اسپانیایی هستم و کوششم این است به بازیکنانم سبک اسپانیایی را تلقین کنم و امروز هم فکر می کنم با سبک اسپانیایی بردیم و سوم شدیم.

وی اعلام کرد: 6 هفته پیش که برای این مسابقات آماده می شدیم به بازیکنام گفتم ما شگفتی ساز خواهیم شد و در این مسابقات هم در حرله گروهی به عنوان تیم نخست صعود کردیم و در یک چهارم و نیمه نهایی عملکرد خوبی داشتیم جایگاهی که بسیاری مدعیان به آن نرسیدند و در واقع شگفتی ساز شدیم.

گارسیا درباره دلیل حضورش در لیگی مانند ویتنام توضیح داد: من 10 ما پیش برای راهنمایی تیم ملی ویتنام وارد این کشور شدم و مهمترین دلیل من مشاهده کوشش و انگیزه بازیکنان بود و اینکه چند بازیکن زیر 21 سال دارند و تمام این فاکتورها می تواند هدفی باشد برای اینکه یک تیم ملی خوب آماده کنیم.

وی درباره خسوس سرمربی اسپانیایی تیم ملی ایران گفت:خسوس یکی از دوستان من است و ارتباط خوبی داریم و به عنوان سرمربی مطرح و مرجع در کشور اسپانیا شناخته می گردد و در زمانی که حریف هم بودیم هم معلومات به دست آمده را با هم به اشتراک می گذاشتیم چیزی که در میان تمام مربیان اسپانیا رایج است.

سرمربی تیم فوتسال تایسان نام ویتنام اعلام کرد: خسوس و 2 سرمربی اسپانیایی دیگر در حال طراحی و ارائه روش جدیدی در فوتسال هستند و ما هم در آینده آن روش را الگوبرداری می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1012

به "بازی مقابل الوسط عراق را به سبک اسپانیایی بردیم و شگفتی ساز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مقابل الوسط عراق را به سبک اسپانیایی بردیم و شگفتی ساز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید