ببینید ، ابوالفضل پور عرب: آنهایی که سال جاری جشنواره فجر نیامدند، اشتباه کردند

به گزارش یومی بلاگ، ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: آنهایی که سال جاری به جشنواره نیامدند به هر دلیلی جوانند؛ ما هم از این اشتباهات نموده ایم.

ببینید ، ابوالفضل پور عرب: آنهایی که سال جاری جشنواره فجر نیامدند، اشتباه کردند

به گزارش خبرنگاران، این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من امیدوارم و آرزو دارم شما هم مثل من با اتفاقات خوبی که در این سالن افتاده، راضی باشید. راضیم که در سطح جامعه یک همدلی می بینیم که به مردم عزیز و هنرمندانی که جشنواره را داوری کردند و مسئولانی که در شرایط سخت آن را برگزار کردند، دیده می گردد. آنها با این همدلی باعث شدند که دشمنان ما پیروز نشوند به ما بخندند.

او با اشاره به غیبت یکسری از سینماگران در جشنواره سال جاری، افزود: بچه هایی که به هر علتی به جشنواره نیامدند جوان هستند. ما هم روزگاری جوان بودیم و از این اشتباهات مرتکب شدیم. اما حالا که من 61 ساله شده ام و میانسالی را گذرانده ام، می دانم که باید بخشش را یاد بگیریم و باید جوانانی را که به هر علت به جشنواره نیامدند ببخشید.

او خطاب به داوران خسته نباشید گفت و افزود: این داوران را سال هاست که می شناسم. هنرمندی مانند آقای حاتمی کیا که یک روزی در برابر همه گفت من دولتی هستم، تکلیف ما با او روشن است و از او نمی ترسیم.

پورعرب در سرانجام افزود: داوران سال جاری خیلی محبت کردند در این شرایط سخت داوری را پذیرفتند. از همه هنرمندان حاضر تشکر می کنم و امیدوارم کسانی که سال جاری نیامدند را سال آینده با بخشش در جشنواره ببینیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12263

به "ببینید ، ابوالفضل پور عرب: آنهایی که سال جاری جشنواره فجر نیامدند، اشتباه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، ابوالفضل پور عرب: آنهایی که سال جاری جشنواره فجر نیامدند، اشتباه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید