برترین سایت طرح لایه باز ایرانی کجاست ؟

به گزارش یومی بلاگ، در دنیای طراحی ، استفاده از طرح های لایه باز و PSD می تواند به طراحان گرافیکی یاری بسیاری بکند . این طرح ها، به طراحان اجازه می دهد تا برای طراحی کارت ویزیت، بنر، تراکت، سایت ها، برنامه های کاربردی و صفحات وب، از الگوها و طرح های آماده استفاده کند. این سایت ها به طراحان اجازه می دهد تا با دانلود رایگان طرح ها، از آنها به عنوان مبنایی برای طراحی بنر، کارت ویزیت، تراکت و … خود استفاده کند.

برترین سایت طرح لایه باز ایرانی کجاست ؟

با معرفی هر یک از این سایت ها، امکانات و مزایا و معایب آنها را برای شما تشریح میکنیم. بعلاوه، توصیه های مفیدی برای انتخاب سایت مناسب برای دانلود طرح های لایه باز و PSD نیز در این مقاله برای شما همراهان قرار خواهد گرفت.

برترین سایت طرح لایه باز ایرانی کجاست ؟

امروزه با توسعه استفاده از نرم افزارهای گرافیکی، احتیاج به دانلود فایل های لایه باز نیز افزایش یافته است. فایل های لایه باز، فایل هایی هستند که می توان آنها را به راحتی ویرایش کرد و با احتیاجهای خود سازگار کرد. این فایل ها معمولاً در فرمت PSD ذخیره می شوند و به وسیله نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور قابل ویرایش هستند. در ایران نیز، سایت های مختلفی برای دانلود فایل های لایه باز به صورت رایگان وجود دارد. در این مقاله، قصد داریم 10 سایت برتر دانلود فایل های لایه باز ایرانی را به شما معرفی کنیم. این سایت ها، مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز را در زمینه های مختلف، از جمله کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو، وکتور و … ارائه می دهند، پس اگر در پی سایت طرح لایه باز هستید حتما تا انتهای این مقاله از وب سایت چگونگی با ما همراه باشید.

1. جی تی طرح

مجموعه جی طرح با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. هدف ما سهولت مشتریان در استفاده از طرح های آماده لایه باز گرفیک از جمله کارت ویزیت لایه باز , تراکت لایه باز , کاتالوگ لایه باز , منو غذا لایه باز , ست اداری لایه باز , بنر لایه باز , انواع تقویم لایه باز , سربرگ لایه باز , آگهی ترحیم لایه باز , بروشور لایه باز , وکتور و سایر امور طراحی گرفیک می باشد.

مشتریان عزیز بدون احتیاج به دانش گرافیک تنها با چند کلیک ساده می توانند طرح مورد نظر را با توجه به احتیاج خود از وب سایت جی طرح خریداری نموده و نسبت به تغییر اطلاعات پیش فرض خود اقدام نمایند. این امر باعث سرعت در امور طراحی گرافیک می شود و از سپری شدن زمان طولانی برای طراحی جلوگیری می نماید. علاوه بر سرعت بخشیدن به طراحی از صرف هزینه های سنگین برای طراحی جلوگیری می نماید و با پرداخت هزینه ناچیز مشتریان می توانند به طرح دلخواه خود برسند.

2. سایت قالفیک | ghalphic

سایت قالفیک یکی از سایت های دانلود طرح لایه باز است که به صورت حرفه ای مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز، وکتور و … را در زمینه های مختلف، از جمله کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو و … ارائه می دهد. یکی از مزیت های استفاده از طرح های لایه باز سایت قالفیک این است که تمامی طرح ها به صورت با کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد اگر سری به این سایت بزنید متوجه قیمت های عالی طرح های لایه باز نیز خواهید شد. قالفیک یک سایت تخصصی در زمینه دانلود فایل های گرافیکی است، قالفیک بعلاوه به کاربران خود امکان می دهد تا به وسیله بخش نظرات، نظرات و پیشنهادات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند قالفیک یک منبع ارزشمند برای هر طراح یا هنرمندی است که در پی منابع باکیفیت و خلاقانه است. این وب سایت به کاربران یاری می کند تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل نمایند و طرح های خود را به سطح بالاتری ببرند.

3. سایت آبرنگ دات شاپ | Abrang.shop

داشتن دسترسی به قالب های PSD با کیفیت می تواند در فرآیند طراحی، زمان و کوشش شما را ذخیره کند و وب سایت آبرنگ منبع عالی برای طراحانی است که در پی افزودن خلاقیت به طرح ها خود هستند. این وب سایت مجموعه عظیمی از طرح های لایه باز را به صورت رایگان و پولی برای انتخاب در اختیار کاربر قرار میدهد و مطمئناً چیزی برای احتیاجهای هر طراح در آن ها وجود خواهد داشت. طراحی خوبی داشته باشید!

4. سایت ایران طرح | irantarh

یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه فروش طرح های لایه باز به صورت رایگان و پولی در حال فعالیت است و تقریبا می توان گفت در بین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار است سایت ایران طرح است همانطور که از نام این سایت پیداست سایت ایرانی است و به راحتی امکان دانلود و خرید طرح های لایه باز این سایت وجود دارد یکی از مزیت های سایت ایران طرح بارگذاری فایل های طراحی با کیفیت در زمینه های مختلف است.

5. سایت طرح دات آی آر | tarh.ir

طرح دات آی آر یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه طراحی و فروش طرح های لایه باز و پروژه های افترافکت قابل ویرایش فعالیت دارد، گفتنی است بیشتر طرح های لایه باز این سایت پولی هستند اما از کیفیت عالی وطراحی های فوق العاده ای بهره برده اند پس اگر در پی یک طرح حرفه ای هستید که به صورت لایه باز باشد و بتوانید تغییراتی روی آن ایجاد کنید سایت طرح دات آی ار سایت مناسبی است.

6. طرح سرا | tarhsara

سایت طرح سرا یک وب سایت ایرانی است که در زمینه دانلود فایل های لایه باز فعالیت می نماید. این وب سایت دسته بندی های مختلفی از فایل های لایه باز ارائه می دهد، از جمله طرح های کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو وکتور. فایل های طراح سرا در کیفیت بالا و قابل ویرایش قرار دارند و به راحتی می توان آنها را در پروژه های مختلف، از جمله طراحی گرافیک، چاپ و وب سایت استفاده کرد. وب سایت طراح سرا محبوبیت بسیاری در بین طراحان و گرافیست های ایرانی دارد، به علت داشتن مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز با کیفیت بالا. بعلاوه، وب سایت طرح سرا به طور منظم بروزرسانی می شود و به تعداد فایل های خود اضافه می نماید، بر اساس احتیاجها و تقاضاهای طراحان و گرافیست ها.

7. گرافیک طرح | graphictarh

گرافیک طرح یک وب سایت ایرانی است که در زمینه دانلود فایل های لایه باز فعالیت می نماید. این وب سایت مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز را در زمینه های مختلف، از جمله کارت ویزیت، پوستر، بنر، لوگو، وکتور و … ارائه می دهد. فایل های گرافیک طرح با کیفیت بالا و قابل ویرایش هستند و می توان آنها را برای استفاده در پروژه های مختلف، از جمله طراحی گرافیک، چاپ و وب سایت استفاده کرد. گرافیک طرح یک وب سایت محبوب در میان طراحان و گرافیست های ایرانی است. این وب سایت به علت داشتن مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز و کیفیت بالای آنها، محبوبیت زیادی دارد. بعلاوه، گرافیک طرح به صورت روزانه به روز می شود و تعداد فایل های آن با توجه به احتیاج طراحان و گرافیست ها، در حال افزایش است. اگر در پی فایل های لایه باز با کیفیت بالا و قابل ویرایش هستید، پیشنهاد می کنیم از وب سایت گرافیک طرح بهره ببرید. این وب سایت مجموعه ای گسترده از فایل های لایه باز را در زمینه های مختلف ارائه می دهد و فایل های آن با کیفیت بالا و قابل ویرایش هستند.

8. پی اس دی فا

سایت گرافیکی پی اس دی فا فعالیت خود را از مهر ماه سال 1395 شروع کرد. زمینه تخصصی فعالیت ما آموزش، فروش و به اشتراک گذاری فایل ها و نرم افزارهای گرافیکی همانند فتوشاپ، ایلوستریتور و … می باشد. ما در این سایت قصد داریم تجربیات و آموخته های خود را اگر چند ناچیز، با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم و در این راه از تجربیات شما عزیزان نیز بهره مند شویم. شما دوستان می توانید تجربیات شخصی خود رابرای ما ارسال کنید تا پس از آنالیز، با نام خود شما در سایت منتشر شود. امیدواریم که با قدم نهادن در این راه بتوانیم یاریی به دوستان و هموطنان خود در این مرز و بوم نموده باشیم. پیروز و پیروز باشید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 14 مهر 1402 بروزرسانی: 14 مهر 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13688

به "برترین سایت طرح لایه باز ایرانی کجاست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سایت طرح لایه باز ایرانی کجاست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید