تصمیم نو درباره کاپیتان استقلال؛ محروم از پنالتی!

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران: هفته سوم رقابت های لیگ برتر در شرایطی برای استقلال به سرانجام رسید که این تیم پیروز شد با یک گل از سد تراکتور در استادیوم آزادی عبور کند و سومین برد متوالی اش را به دست بیاورد. البته این برد می توانست با گل های بیشتری حاصل گردد به شرط آنکه وریا غفوری ضربه پتالتی اش را تبدیل به گل می کرد.

تصمیم نو درباره کاپیتان استقلال؛ محروم از پنالتی!

به گزارش خبرنگاران، وریا در ملاقات برابر تراکتور، پشت ضربه پنالتی استقلال ایستاد، ولی ضربه اش را به تیر افقی زد تا در عین ناباوری، دو پنالتی در سه هفته از دست داده باشد! کاپیتان استقلال، در هفته نخست برابر طرفدار یک پنالتی هدر داد و هفته سوم برابر تراکتور یک پنالتی دیگر. نکته جالب اینکه پنالتی های هدر رفته وریا غفوری، پنالتی های 100 و 101 استقلال در لیگ برتر بودند که به صورت متوالی به وسیله کاپیتان استقلال از دست رفته اند.

این موارد حالا دست به دست هم داده تا شایعه گردد که وریا غفوری دیگر قرار نیست در استقلال پنالتی بزند. او که در چند وقت اخیر پنالتی زن اول تیمش بوده حالا باید این ماموریت را در باشگاه به بازیکن دیگری بسپارد. نکته قابل توجه درباره وریا اینکه هر دو پنالتی آخری که هدر داده پرحرف و حدیث بوده است. پنالتی نخست او برابر طرفدار ابتدا تبدیل به گل شد، ولی داور در تصمیمی اشتباه رای به تکرار پنالتی داد که دروازه بان طرفدار آن را دفع کرد. پنالتی دوم وریا هم در حالی به هدر رفت که دروازه بان تراکتور موقع زدن ضربه پایش روی خط نبود و داور باید آن را تکرار می کرد که چنین نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10461

به "تصمیم نو درباره کاپیتان استقلال؛ محروم از پنالتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نو درباره کاپیتان استقلال؛ محروم از پنالتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید