خبرنگاران پیرلو کونته را پیر کرد

به گزارش یومی بلاگ، تهران- خبرنگاران- آنتونیو کونته اعتراف کرد که دیدن آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی روی نیمکت یوونتوس، به وی احساس پیر شدن می دهد.

خبرنگاران پیرلو کونته را پیر کرد

پیرلو در دوران حضور در یووه بازیکن کلیدی تیم تحت راهنمایی کونته بود که زنجیره 9 قهرمانی متوالی بانوی پیر در سری آ ایتالیا را کلید زد و روی نیمکت این تیم سه بار پیاپی در فصول 2011-2012، 2012-2013 و 2013 - 2014 فاتح اسکودتو شد.

آنها در ادامه و زمانی که کونته دو سال راهنمایی لاجوردی پوشان ایتالیا را برعهده داشت، با یکدیگر کار کردند و به اعتقاد سرمربی باشگاه اینترمیلان عجیب است که حالا وی با شاگرد اسبق خود رقیب گردد.

کونته در این باره گفت: بی شک برای آندره آ خیلی خرسند هستم؛ او فرد خاصی است و برای او احترام زیادی قائلم. قبل از این هم گفته ام، اینکه ببینم بازیکنان اسبقم حالا سرمربی شده اند، باعث می گردد احساس پیری کنم.

بدنبال حذف یووه از لیگ قهرمانان به دست لیون و اخراج مائوریتسیو ساری، آندره آ انیلی رییس باشگاه پس از ناتوانی از به خدمت دریافت گزینه های اولیه خود یعنی مائوریتسیو پوچتینو و زین الدین زیدان، پیرلو را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

براساس گزارش ها پوچتینو سالانه دستمزدی حدود 9 میلیون یورویی درخواست نموده بود و زیدان نیز در صورت پذیرش پیشنهاد راهنمایی یووه مبلغ بیشتری حوالی 12 میلیون یورو درخواست می کرد.

شاگردان اینتر خود را برای تقابل امشب (دوشنبه) برابر بایرلورکوزن در یک چهارم لیگ اروپا مهیا می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4929

به "خبرنگاران پیرلو کونته را پیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیرلو کونته را پیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید