خوابگاه دانشکده شهید قاضی طباطبائی ارومیه در دوران کرونا بازسازی شد

به گزارش یومی بلاگ، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبائی ارومیه گفت: سال جاری با توجه به شیوع کرونا، دانشجویان در خوابگاه دانشجویی دانشکده حضور نداشتند و ما از این فرصت برای بازسازی خوابگاه دانشجویی استفاده کردیم.

خوابگاه دانشکده شهید قاضی طباطبائی ارومیه در دوران کرونا بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سیروس یوسفی خاتونی، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبائی ارومیه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم وجود خوابگاه های متاهلی در این دانشکده گفت: با توجه به اینکه دوره تحصیلات تکمیلی در دانشکده فنی حرفه ای شهید قاضی طباطبائی وجود ندارد، به همین دلیل خوابگاه های متاهلی هم نداریم.

یوسفی خاتونی با اشاره به ظرفیت پذیریش خوابگاه های دانشکده عنوان کرد: ظرفیت پذیرش خوابگاه دانشکده با توجه به استاندار های مطرح شده حدود 260 نفر است.

رئیس دانشکده فنی حرفه ای شهید قاضی طباطبائی ارومیه توضیح داد: دانشکده فنی و حرفه ای ارومیه حدود 6 مجتمع خوابگاهی برای دانشجویان دارد. بر همین اساس در مرکز شهید قاضی طباطبائی یک مجتمع خوابگاهی؛ در آموزشکده شهید بهشتی یک مجتمع خوابگاهی وجود دارد. در مرکز البرز هم که ذیل آموزشکده دخترانه ارومیه است یک بلوک خوابگاه وجود دارد. همچنین مرکز خوی هم دو بلوک خوابگاه دانشجویی دارد.

وی در ادامه با اشاره به تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشکده گفت: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی دانشکده حضور نداشتند و ما از این فرصت استفاده کردیم خوابگاه های دانشجویی که احتیاج به تعمیر داشت را بازسازی کردیم.

یوسفی خاتونی گفت: سعی و کوشش ما در این است که با توجه به اعتبارات دانشکده بازسازی خوابگاه ها انجام گردد و امکانات لازم را برای دانشجویان فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6551

به "خوابگاه دانشکده شهید قاضی طباطبائی ارومیه در دوران کرونا بازسازی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خوابگاه دانشکده شهید قاضی طباطبائی ارومیه در دوران کرونا بازسازی شد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه دانشکده شهید قاضی طباطبائی ارومیه در دوران کرونا بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید