سامسونگ، تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس را نیز به بازار عرضه می کند

به گزارش یومی بلاگ، با دریافت گواهی 3C توسط تبلت مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 7، اطلاعاتی در رابطه با باتری این محصول بدستمان رسید. مهم تر اما اینکه با نگاهی به گواهی Bluetooth SIG، ظاهرا باید منتظر رونمایی از گلکسی تب اس 7 پلاس نیز باشیم. محصولی که وجود آن به شدت برای رقابت با آیپد پرو مهم و البته ضروری است.

سامسونگ، تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس را نیز به بازار عرضه می کند

اما با توجه به گواهی 3C، باتری گلکسی تب اس 7 باید 7760 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد که به نسبت ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعتی تب اس 6 پیشرفت نسبتا بزرگی به حساب می آید. این محصول احتمالا با نمایشگر 11 اینچی امولد و پردازنده اسنپدراگون 865 راهی بازار می شود.

به علاوه، سامسونگ ظاهرا قصد دارد برای رقابت با نماینده های اپل، مدل پلاس این تبلت را نیز راهی بازار کند. گلکسی تب اس 7 پلاس احتمالا 12.3 اینچی خواهد بود و با شماره مدل SM-T976B راهی بازار می شود. بلوتوث نسخه 5 و باتری 9800 میلی آمپر ساعتی نیز دیگر مشخصات این محصول را تشکیل می دهند.

درباره تبلت گلکسی تب اس 7 سامسونگ چه می دانیم؟

پیش تر فقط در رابطه با تب اس 7 اطلاعاتی منتشر شده بود اما اکنون می دانیم هر دو مدل قرار است با پشتیبانی از اینترنت 5G، در ماه جولای (11 تیر-10 مرداد) راهی بازار شوند. بنابراین هنوز زمان نسبتا زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن ها در اختیار داریم.

درباره گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس/اولترا چه می دانیم؟

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4401

به "سامسونگ، تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس را نیز به بازار عرضه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ، تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس را نیز به بازار عرضه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید