سطح فنی جام باشگاه های اروپا بالا بود، می توان کارهای عظیم کرد

به گزارش یومی بلاگ، یوسف کرمی در این مورد به خبرنگاران گفت: بعد از ماه ها تعطیلی رقابتهای تکواندو در سراسر جهان، برگزاری این دوره از مسابقات نه تنها برای اروپا که برای تکواندو جهان اهمیت فوق العاده ای داشت. کرواسی با وجود آنکه شرایط خوبی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ندارد، با میزبانی و برگزاری سطح بالای این مسابقات ثابت کرد می توان در همین سختی های کرونا هم یک تورنمنت با حضور بیش از 800 تکواندوکار را بدون مشکل به پایان رساند. نکته مهم اینکه کل مسابقات را از ابتدا تا پایان سه نفر برگزار کردند که برای من خیلی جالب بود.

سطح فنی جام باشگاه های اروپا بالا بود، می توان کارهای عظیم کرد

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه نمود: همه تکواندوکاران تحت تدابیر شدید بهداشتی قرار داشتند و اگر مسئله ای برای تکواندوکاری پیش می آمد، کل مسابقات تعطیل و دوباره تست کرونا گرفته می شد. روز دوم یک تکواندوکار نوجوان مشکوک به کرونا بود، کل مسابقات تعطیل و تمام عوامل آن مسابقه از سالن خارج و تست گرفته شد تا جواب نیامد، ادامه مسابقات امکان پذیر نبود و یا روز سوم ابتدای صبح از همه حاضرین در سالن تست مجدد گرفته شد و بعد از تعیین شدن، پاسخ ها مبارزات ادامه پیدا کرد.

دارنده نشان برنز المپیک آتن در خصوص سطح فنی مسابقات گفت: به دلیل حضور بعضی از تکواندوکاران صاحب نام جهان شاهد مبارزات بسیار خوب و سطح بالایی بودیم. انگلیس غیر از لوتالو محمد و ماهاماچو که کرونا داشتند، سایر نفرات اصلی و المپیکی خود را به کرواسی آورده بود. ترکیه با نفرات اصلی آمد، آلمان و اسپانیا هم بهترین های خود را در ترکیب داشتند. بردلی سیندن برابر یک تکواندوکار گمنام تا ثانیه های انتهای بازنده بود، جونز با وجود رجحان چند امتیازی به یک تکواندوکار باخت. سارایوو تیم خوبی داشت و مطمئن باشید در آینده از این تیم بیشتر خواهید شنید.

کرمی در خصوص نتایج تیم یاسترب هم گفت: ما برای این مسابقات تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودیم و در همه رده های سنی بهترین نفرات را در ترکیب داشته و می توانستیم قهرمان شویم که به دلیل قوانین خاص مسابقات و محاسبه دو طلای تیم ما برای تیم ملی کرواسی آن هم به دلیل پرداخت هزینه ثبت نام، از این مهم دور ماندیم. اما در رده خردسالان نایب قهرمان و در رده زیر 21 سال عنوان سوم مسابقات را کسب کردیم. در کل بخواهیم نتیجه گیری کنیم، عملکرد خوب بود ولی انتظارات من از این تیم بالاست.

وی ادامه داد: تکواندوکار ما احتیاج به خودباوری دارند. آنها باید باور داشته باشند که با تلاش و تلاش می توان روی سکوی قهرمانی ایستاد. در تیم ما یک نوجوان دو مدال کسب کرد. یکی در رده نوجوانان و یکی در رده عظیمسالان، برای اینکه به اعضای تیم ثابت کنم، می توان کارهای عظیم انجام داد او را در دو رده به مسابقات فرستادم.

سرگروه سابق تیم ملی تکواندو کشورمان اضافه نمود: دو هفته دیگر باید برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا به بوسنی برویم. در گفتگویی که با مسئولان این مسابقات داشتیم، قرار است مسابقات برگزار گردد، همه تکواندوکاران با تست کرونا به محل مسابقات آمده و همه در یک هتل و نزدیک سالن مسابقات مستقر خواهند شد و تا انتها هم اجازه خروج نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6064

به "سطح فنی جام باشگاه های اروپا بالا بود، می توان کارهای عظیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح فنی جام باشگاه های اروپا بالا بود، می توان کارهای عظیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید