شعارهای تند یونایتدی ها علیه مالکین و مدیریت باشگاه منچستر

به گزارش یومی بلاگ، بعد از شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل برنلی جو پرتنشی در ورزشگاه اولدترافورد بوجود آمد و هواداران این تیم شعارهای تندی علیه اد وودوارد نایب رئیس و خانواده گلیزر، مالکین باشگاه سر دادند.

شعارهای تند یونایتدی ها علیه مالکین و مدیریت باشگاه منچستر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستریونایتد دیشب در خانه خود اولدترافورد در بازی مقابل برنلی با نتیجه 2-0 باخت تا دومین باخت پیاپی خود ظرف سه روز را تجربه کند. این اولین باخت خانگی شیاطین سرخ مقابل برنلی در نزدیک به شش دهه اخیر بود. این شکست تلخ باعث شد فضای ورزشگاه اولدترافورد پرتنش شده و تماشاچیان بازی شعار های تندی علیه اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه و خانواده گلیزر، مالکین باشگاه منچستریونایتد سر دهند.

درحالیکه هنوز یک ساعت از آغاز بازی نگذشته بود برنلی پیروز شده بود با دو گل از یونایتد پیش بیفتد. از اینجا بود که هواداران یونایتد دیگر طاقت از دست داده و با در آوردن شال های معروف سبز و زرد خود، شعار دادن علیه اد وودوارد و خانواده گلیزر را آغاز کردند.

اولین شعاری که در ورزشگاه شنیده شد شعار عاشق یونایتد، متنفر از گلیزرها بود. سپس هواداران به صورت هماهنگ شعار ما یونایتد را باز پس می گیریم سر دادند. در نهایت هم شعار اگر از گلیزر ها متنفرید به پا خیزید در تئاتر رویا ها طنین انداز شد.

یونایتد در این بازی بدون مارکوس راشفورد مقابل برنلی صف آرایی کرده بود چرا که او به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر دست کم به مدت شش هفته از میادین دور خواهد بود. بسیاری از کارشناسان انگلیسی عدم حضور او در میدان را یکی از عوامل ضعف یونایتد دانستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2701

به "شعارهای تند یونایتدی ها علیه مالکین و مدیریت باشگاه منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعارهای تند یونایتدی ها علیه مالکین و مدیریت باشگاه منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید