علیدوستی: بحرین یاد گرفت که باید به ما احترام بگذارد، 3، 2 تیم ملی داریم

به گزارش یومی بلاگ، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل بحرین با آرامش و تفکر حرفه ای 3 امتیاز با ارزش گرفتیم و این تیم یاد گرفت که باید به ما احترام بگذارد.

علیدوستی: بحرین یاد گرفت که باید به ما احترام بگذارد، 3، 2 تیم ملی داریم

حمید علیدوستی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران برابر بحرین گفت: به صورت کلی فوتبال ما با بحرین قابل قیاس نیست. قبل از بازی هم بیشتر بحث هایی که مطرح شد مربوط به مسائل روحی و روانی بود و اینکه ما آنها را در زمین خودشان شکست نداده بودیم. زدن 3 گل در زمین بحرین واقعا دلچسب و شیرین بود، آن هم در حالی که میزبانی بحرین و بعلاوه گرمای هوا کار تیم ملی را سخت تر نموده بود. این برد را به کادر فنی، بازیکنان و فوتبالدوستان ایرانی تبریک می گویم.

وی تاکید نمود: تیم ملی بعد از دو دوره صعود به جام جهانی در شرایط خوبی قرار گرفته و تمام بازیکنان ما بین المللی هستند و بازی در سطح بالا را بارها تجربه نموده اند. مهاجمان ما بهترین گلزنان لیگ روسیه و پرتغال هستند و این نشان می دهد که از لحاظ در اختیار داشتن نفرات باکیفیت در سطح بالایی قرار داریم. در واقع 2 یا 3 تیم ملی داریم و ایران در هر پست دو سه بازیکن خوب در اختیار دارد.

علیدوستی گفت: در بازی با بحرین کیفیت بالای خودمان را به نمایش گذاشتیم و آنها یاد گرفتند که باید به فوتبال ایران احترام بگذارند. این بازی در شرایط خاصی برگزار گردید و حساسیت های مسابقه کم نبود ولی بازیکنان ما در زمین آرامش داشتند. با آرامش و تفکر حرفه ای 3 امتیاز با ارزش گرفتیم و تعویض های کادر فنی هم بسیار خوب بود و ریتم بازی را عوض کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی در ارتباط با شانس صعود ایران به جام جهانی اسم کرد: حتما به جام جهانی می رویم. این بازیکنان تجاربی بسیار خوب دارند و برابر تیم های بزرگی مثل پرتغال و اسپانیا بازی نموده اند. در آسیا شاید فقط ژاپن تیمی در حد ایران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7966

به "علیدوستی: بحرین یاد گرفت که باید به ما احترام بگذارد، 3، 2 تیم ملی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیدوستی: بحرین یاد گرفت که باید به ما احترام بگذارد، 3، 2 تیم ملی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید