مقایسه قیمت چاپ تراکت 10 چاپخانه برتر (آنالیز امکانات

به گزارش یومی بلاگ، برای آنالیز قیمت چاپ تراکت باید به عواملی مانند قیمت کاغذ، قیمت چاپ و آنالیز امکانات چاپخانه مورد نظر اعم از نوع و مدل دستگاه های چاپ، تخصص پرسنل پرداخت . اینکه چاپ ما به چه شکل قابل انجام است، هم میتواند یکی از عوامل مهم در آنالیز قیمت نهایی چاپ تراکت ما باشد. مثلا برای چاپ تراکت میتوان از دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده کرد؛ اگر بخواهیم چاپ تراکت در تعداد کم و در سریع ترین زمان انجام دهیم از چاپ تراکت بوسیله چاپ دیجیتال استفاده می کنیم و اگر بخواهیم چاپ تراکت در تیراژ بالا و با قیمت بصرفه و کیفیت بسیار بالا انجام دهیم از چاپ افست برای چاپ تراکت استفاده میکنیم. در ادامه مقاله به عوامل تاثیر گذار روی قیمت نهایی چاپ تراکت اشاره خواهیم کرد.

مقایسه قیمت چاپ تراکت 10 چاپخانه برتر (آنالیز امکانات

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت چاپ تراکت

1. به جای افزایش ابعاد، تراکت را دو رو چاپ کنید.

تراکت به طور کلی یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی است که توسط بسیاری از کسب و کارها، در نمایشگاه­ ها و مراکز فروش مورد استفاده قرار می­گیرد. هرچند این کاغذهای تبلیغاتی معمولاً نسبتاً ارزان قیمت هستند، اما با این حال، هزینه فراوری آن­ها وابسته به چند عامل اصلی است. یکی از اصلی­ ترین این عوامل، ابعاد آن­هاست. قاعده کلی در این مورد این است که هرچقدر ابعاد را بزرگتر کنید، هزینه تمام شده نیز به همان نسبت افزایش می­ یابد. اما اگر به جای استفاده از یک روی تراکت، بر روی هر دو روی آن چاپ کنید، هزینه تهیه تراکت تنها مقدار کمی افزایش می­ یابد و دوبرابر نمی ­شود.

2. ضخامت و روکش تراکت: تأثیرگذار در جلب توجه و قیمت تمام شده!

مانند سایر ابزارهای بازاریابی کاغذی، ضخامت و روکش مورد استفاده جزو اصلی ­ترین عوامل تأثیر گذار در قیمت هستند. اما در واقع، تراکت، چیزی به جز یک برگ کاغذ نیست! بنابراین تمام آن­چه در هزینه نهایی تأثیرگذار است، انتخاب نوع همین یک برگ کاغذ است. البته بدیهی است که اگر دوام تراکت برایتان حائز اهمیت است، بهتر است که به جای صرفه جویی در انتخاب ضخامت و روکش، از ابعاد کوچکتری بهره ببرید.

معرفی 10 چاپخانه چاپ تراکت

  1. چاپ نقش الماس

  2. چاپ آقا

  3. چاپ متین

  4. چاپ شاپرک

  5. معرفی چاپ کهن

  6. معرفی چاپ بهرنگ

  7. چاپ قوانین

  8. چاپ آراد

  9. چاپ تندیس برتر

  10. چاپ آذرخش

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3209

به "مقایسه قیمت چاپ تراکت 10 چاپخانه برتر (آنالیز امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه قیمت چاپ تراکت 10 چاپخانه برتر (آنالیز امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید