نسخه 77 بتا برای مرورگر کروم منتشر شد ، بهبود حالت تاریک ، ارتقای سطح پنل مدیریت

به گزارش یومی بلاگ، نسخه هفتاد و هفتم بتا برای مرورگر کروم منتشر شد. این نسخه دارای ویژگی های جدیدی است. این نسخه جدید حالت تاریک را بهبود می بخشد و برخی موارد را در پنل مدیریت تغییر می دهد.

نسخه 77 بتا برای مرورگر کروم منتشر شد ، بهبود حالت تاریک ، ارتقای سطح پنل مدیریت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این به روزرسانی به سایت ها اجازه می دهد کلیه موارد دلخواه خود را به راحتی و تنها با یک کلید enter تغییر دهند.البته برخی معتقدند شاهد تغییرات گسترده ای در مقایسه با نسخه هفتاد و ششم نیستیم.

بهبود حالت تاریک یکی از مهمترین تغییرات نسخه فعلی است. درواقع در حال حاضر کروم برای حالت تاریک دو سطح عملکرد دارد. پیش از این نسخه هفتاد و ششم حالت جستجوی CSS با ترجیح رنگ-طرح را افزود که به سایتها اجازه می داد با تنظیم دستگاه به حالت تاریک ، موضوعی تیره ایجاد کنند که به طور اتوماتیک فعال می شود. اما اکنون کروم در حال کار روی یک ویژگی حالت تاریک اجباری است که در این بروزرسانی کمی بهبود یافته است.

این حالت برای اولین بار در چند نسخه پیش به عنوان یک فیلتر معکوس رنگی ساده ظاهر شد ، اما از آن زمان کمی بهتر شده است. حتمالاً متوجه شده اید که چگونه برخی از برنامه های تلفن همراه با کلید Enter در صفحه کلیدهای مجازی تغییر می کنند تا معین شود که با فشار دادن دکمه در واقع چه کاری انجام خواهد شد. به عنوان مثال ، اندروید اجازه می دهد تا دکمه Enter به یک نماد ارسال ، یک فلش رو به جلو ، یک علامت چک و موارد دیگرتبدیل شود. در کروم هفتاد و هفتم نیز دقیقا شاهد همین کاربردها هستیم.

با ویژگی جدید enterkeyhint ، می توانید برخی فرمانها را معین کنید مثلا ورود، خروج، بررسی صفحه قبلی یا صفحه بعدی از همین فرامین محسوب می شود. خوشبختانه در نسخه جدید، تعدادی از موانع حریم خصوصی و امنیتی برای جلوگیری از رفتارهای مخرب نیز اعمال شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 641

به "نسخه 77 بتا برای مرورگر کروم منتشر شد ، بهبود حالت تاریک ، ارتقای سطح پنل مدیریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه 77 بتا برای مرورگر کروم منتشر شد ، بهبود حالت تاریک ، ارتقای سطح پنل مدیریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید