پیگیری اردوی تیم بانوان بسکتبال سه نفره روی کورت ویژه

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دور دوم تمرینات آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای حضور در دو مرحله رقابت های گزینشی المپیک از اول اردیبهشت ماه شروع می گردد. این اردو همچون اردوی نخست در مجموعه دخانیات برگزار می گردد اما با شرایط متفاوت.

پیگیری اردوی تیم بانوان بسکتبال سه نفره روی کورت ویژه

تمرینات تیم بسکتبال سه نفره باید بر روی کورت ویژه این رشته برگزار گردد این در حالی است که به خاطر مهیا نبودن چنین امکاناتی برای بانوان، اردوی نخست تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در سالنی فاقد این کورت و با شرایط بسکتبال پنج نفره برگزار گردید.

بعد از اردوی نخست تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان اما مسئولان فدراسیون با لحاظ کردن اهمیت مسابقات پیش روی این تیم و لزوم توجه کامل به شرایط آماده سازی اردونشینان، نسبت به تهیه کورت ویژه بسکتبال سه نفره اقدام کردند.

به گفته شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال، این فدراسیون با همکاری شرکتی که از فراوریکنندگان کورت بسکتبال سه به سه است این کورت را تهیه و در سالن محل اردوی تیم سه نفره بانوان نصب نموده است.

کلاهی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: تمرین بسکتبال سه نفره باید روی کورت ویژه این رشته انجام گردد. تمرینات سه به سه بر روی زمین هر چقدر هم حرفه ای و کامل انجام گردد، هنگام مسابقه و در جریان رویدادها تبعات خود را نشان می دهد.

دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد: بعد از اردوی اخیر تیم بانوان که اردوی نخست این تیم برای مسابقات کسب سهمیه المپیک به حساب می آید، نسبت به مهیا کردن شرایط استاندارد برای ادامه اردوها به وسیله تهیه کورت ویژه و نصب آن در سالن محل تمرینات اقدام شد.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری شرکت دخانیات، اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان تا زمان اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک در این مجموعه پیگیری می گردد، اعلام کرد: مدیریت شرکت دخانیات برای مدت یک ماه سالن بسکتبال خود را در اختیار تیم بانوان قرار داده است. از طرفی با یک شرکت فراوری کننده کورت ویژه سه به سه برای به توافق رسیدیم.

کلاهی توضیح داد: این اقدام حرکتی رو به جلو برای تیم بسکتبال بانوان است که مسابقات مشخص کننده ای هم در پیش دارد. امید می رود مهیا شدن چنین شرایطی به آماده سازی بهتر این تیم یاری کند به خصوص که مجموعه دخانیات امکانات بدنسازی و استخر را هم همزمان و یکجا در اختیار دارد. در واقع شرایط برای آماده سازی بانوان به خوبی مهیا شده است.

دبیر فدراسیون بسکتبال در خاتمه از فتحی نیا رئیس هیات استان اردبیل و معاون اقتصادی مجموعه دخانیات بابت همکاری با این فدراسیون در اختصاص سالن برای پیگیری اردوی تیم سه نفره بانوان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7210

به "پیگیری اردوی تیم بانوان بسکتبال سه نفره روی کورت ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اردوی تیم بانوان بسکتبال سه نفره روی کورت ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید