چشم امید فرنگی کاران مغضوب به اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اواسط سال گذشته و پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان بود که برخی از فرنگی کاران اردونشین به نشانه قهر و اعتراض به تصمیم کادر فنی، اردوی تیم ملی را ترک کردند.

چشم امید فرنگی کاران مغضوب به اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی

این فرنگی کاران معتقد بودند نحوه انتخاب برخی ملی پوشان برای حضوردر رقابتهای جهانی، به جای عبور از فیلتر رقابتهای انتخابی، با انتصاب و نظر شخصی سرمربی تیم ملی اجرا شده و به هیچ عنوان عادلانه و منطقی نیست.

گویا ترکیب مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان از مدتها قبل از انتها آخرین اردو، تدوین و به فدراسیون اعلام شده بود؛ اما فرنگی کاران مذکور، همچنان به امید ملی پوش شدن، با انگیزه و تلاش مضاعف در خانه کشتی مشغول به تمرین بودند و چشم به برگزاری رقابتهای انتخابی داشتند. در نهایت نیز نتیجه این تمرین و ممارست شبانه روزی با حذف آنها از لیست مسافران جهانی و جای دریافت نفرات مورد نظر سرمربی در ترکیب تیم به انتها رسید!

البته محمد بنا و همکارانش در کادر فنی به هیچ عنوان توجهی به این اعتراضات نکردند. در نهایت، تیم ملی با همان ترکیب مورد نظر سرمربی راهی رقابتهای جهانی 2019 نورسلطان شد و با سه مدال برنز و کسب 75 امتیاز تیمی در رده چهارم جدول رده بندی رقابتهای جهانی قرار گرفت. علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم پیروز به سه مدال برنز رسیدند و میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم و امیرقاسمی منجزی در 130 کیلوگرم هم به عنوان پنجمی دست یافتند. ضمن اینکه هادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و پویا ناصری در 55 کیلوگرم به عناوین هفتم و دهم بسنده کردند.

حال با توجه به گذشت ماه ها از این اتفاقات و همچنین تغییر و تحولات اساسی در بدنه فدراسیون، بحث چرخه انتخابی، بارقه امیدی برای جاماندگان از تیم ملی را بوجود آورد. امیدی که شاید این نفرات بتوانند، حق خود را با حضور در میدان انتخابی به چنگ آورند. این فرنگی کاران مغضوب امیدوارند، اجرای بی چون و چرای چرخه انتخابی که زیر نظر متولیان فدراسیون کشتی اعمال خواهد شد، اختیارات کادر فنی برای انتصاب به جای انتخاب را کاهش خواهد داد و در نهایت پس از سال ها، رنگ و بوی قانونمندی را در فضای تیم ملی بوجود خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4610

به "چشم امید فرنگی کاران مغضوب به اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم امید فرنگی کاران مغضوب به اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید