کرونایی شدن نظامیان تایلند بعد از تمرین با آمریکا؛ لغو رزمایش آینده با ایالات متحده

به گزارش یومی بلاگ، به دنبال کرونایی شدن شماری از پرسنل ارتش تایلند پس از تمرین با نظامیان آمریکا، نیروهای مسلح این کشور برگزاری هرگونه رزمایش با کشورهای مختلف از جمله آمریکا را تعلیق کرد.

کرونایی شدن نظامیان تایلند بعد از تمرین با آمریکا؛ لغو رزمایش آینده با ایالات متحده

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از کرونایی شدن جمعی از پرسنل ارتش تایلند حین بازگشت از هاوایی در آمریکا اینک نیروهای مسلح تایلند تصمیم گرفته رزمایش خود با ارتش آمریکا را لغو کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز 151 پرسنل ارتش تایلند به تازگی از تمرین نظامی با نیروهای آمریکا در رزمایش Lightning Forge 2020 در هاوایی به وطنشان بازگشتند و پس از تست کرونا تعیین شد 9 نفر از آنها کرونا گرفته اند.

سخنگوی نیروهای مسلح تایلند با اعلام این خبر گفت که تایلند هیچ برنامه ای برای انجام تمرینهای نظامی با آمریکا و کشورهای دیگر ندارد. ارتش تایلند همچنین اعزام نیرو به کشورهای دیگر برای انجام تمرینهای نظامی را تعلیق نموده است.

سخنگوی نیروهای مسلح تایلند در این باره اضافه کرد: سفر در این برهه به کشورهای دیگر مشکل است و ما باید به شدت مراقب باشیم.

به نوشته این منبع خبری، در تایلند تا به امروز 3317 نفر به کرونا مبتلا شده و از این جمع 58 نفر جان باخته اند.

شرایط نیروهای آمریکا در کره جنوبی و ژاپن نیز خطرناک است و مقام های آمریکایی گفتند، از زمان شروع شیوع ویروس کرونا تنها در کره جنوبی ابتلای 98 نفر از نظامیان و شهروندان آمریکایی به کرونا مثبت بوده است.

مرکز فرماندهی نیروهای آمریکا در کره (USFK) گفت 6 تن از پرسنل این فرماندهی و 4 تن از وابستگان به آنها بعد از آمدن به کره جنوبی به کرونا مبتلا شدند. این فرماندهی اضافه کرد: به رغم تایید موارد ابتلا، نیروهای آمریکا در کره با توجه به تایید ابتلا کمتر از 1 درصد از اعضای مشغول به کار خود به کووید 19، آمادگی بالای خود را حفظ نموده است. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4385

به "کرونایی شدن نظامیان تایلند بعد از تمرین با آمریکا؛ لغو رزمایش آینده با ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونایی شدن نظامیان تایلند بعد از تمرین با آمریکا؛ لغو رزمایش آینده با ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید