کویت برای سفر به این کشور شرط گذاشت

به گزارش یومی بلاگ، اداره کل هواپیمایی کویت یکشنبه شب شروط جدیدی را برای مسافران 31 کشور که از ورود به کویت در سایه دستورالعمل های مسئولان درمانی جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ممنوع شده اند، گفت.

کویت برای سفر به این کشور شرط گذاشت

به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، اداره هواپیمایی کویت اعلام نمود که اجازه ورود افراد غیر کویتی از این کشورها را نمی دهد، چه سفر آنها به صورت مستقیم از آن کشورها صورت گرفته باشد چه به وسیله سفرهای ترانزیتی از یک کشور دیگری که آن کشور شامل این تصمیم ممنوعیت ورود نباشد؛ مگر آنکه شخص 14 روز در کشوری که از آن می آید، بماند.

در این بیانیه آمده است، فرد مسافر باید 14روز در کشور غیر ممنوع بماند تا آزمایش عدم ابتلا به کرونا را بدهد و گواهی مبنی بر مبتلا نشدن به این بیماری را ارائه دهد و این امر نباید بیشتر از 72 ساعت از زمان نمونه گیری تا تاریخ ورود به کشور انجام گردد.

روز شنبه، هواپیمایی کویت از ممنوعیت ورود به این کشور از 31 کشور تا اطلاع ثانوی بنا به دستورالعمل های صادره از مسئولان محلی اطلاع داد. این تصمیم شامل هند، چین، برزیل، کلمبیا، ارمنستان، ایران، بنگلادش، فیلیپین، سوریه، اسپانیا، سنگاپور، بوسنی و هرزگوین و سریلانکا می گردد.

کشورهای نپال، عراق، مکزیک، اندونزی، شیلی، پاکستان، مصر، لبنان، هنگ کنگ، ایتالیا، مقدونیه شمالی، مولداوی، پاناما، پرو، صربستان، مونته نگرو، جمهوری دومینیکن و کوزوو مشمول این تصمیم کویت هستند.

کویت حدود 67 هزار ابتلا به کرونا و بیش از 400 مورد فوتی را ثبت نموده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4830

به "کویت برای سفر به این کشور شرط گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت برای سفر به این کشور شرط گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید