یورو 2020، موراتا: مردم برای حمله به اسپانیا لحظه شماری می نمایند

به گزارش یومی بلاگ، ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال اسپانیا از انتقاداتی که از او و تیمش به خاطر عملکردشان در یورو 2020 صورت می گیرد، ناراضی است.

یورو 2020، موراتا: مردم برای حمله به اسپانیا لحظه شماری می نمایند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (شنبه) برای آلوارو موراتا و هم تیمی هایش در تیم ملی اسپانیا یک شب ناامید نماینده بود. موراتا اگرچه گل زد اما در نهایت نتوانست به تیمش برای کسب پیروزی یاری کند، ضمن اینکه چند موقعیت جدی گلزنی را هم هدر داد تا ماتادورها در نهایت به تساوی یک - یک خانگی برابر لهستان در دوم دور از بازی های مرحله گروهی یورو 2020 رضایت دهند.

این بازی و نمایش ضعیف از اسپانیا بهانه ای شد تا نقدهای که از این تیم به خاطر بازی نه چندان دلچسبش برابر سوئد در دور نخست وجود داشت، شدت بگیرد و در این میان نقدها ها از مهاجم یوونتوس هم افزایش یافت.

موراتا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: گوش کردن به حرف های مردم به ما یاریی نمی کند چون همه آنها لحظه شماری می نمایند که با نقدها شان به ما حمله نمایند. معمولاً زمانی که ملت های عظیم به تورنمنتی مانند یورو می رسند، یک نوع احساس همبستگی و اتحاد فضای تیم شان را در برمی گیرد. ما می دانیم که دنباله روی نسلی از نوابغ هستیم که همه چیز را برده اند و به همین دلیل پا گذاشتن جای پای آنها سخت است اما باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم.

موراتا اضافه نمود: فوتبال ورزشی تیمی است. اگر ما بازی را نبریم فرقی نمی کند که من گل بزنم یا نه. متأسفم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما بازی بعدی برای ما حکم فینال را دارد.

یکی از موقعیت های گلزنی ایده الی که موراتا از دست داد، ریباند پنالتی بود که جرارد مورنو زد و به تیر دروازه خورد. او در باره اینکه چه اتفاقی افتاد که او نتوانست گلزنی کند، گفت: توپ با سرعتی باورنکردنی برگشت و کنترل آن بسیار سخت بود. شاید من بیش از اندازه به دروازه نزدیک شده بودم و باید تصمیم دیگر می گرفتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7622

به "یورو 2020، موراتا: مردم برای حمله به اسپانیا لحظه شماری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، موراتا: مردم برای حمله به اسپانیا لحظه شماری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید