5 پیشنهاد عالی برای چیدن کوسن روی مبل

به گزارش یومی بلاگ، کوسن ها بخش مهمی از چیدمان خانه هستند و نباید به هیچ عنوان دسته کم گرفته شوند. کوسن ها معمولا با طرح و رنگ پارچه مبل ست می شوند.

5 پیشنهاد عالی برای چیدن کوسن روی مبل

با چند فرمول ساده می توانید زیباترین چیدمان کوسن روی مبل را در خانه مانند طراحان دکوراسیون حرفه ای انجام دهید. مجله اینترنتی خبرنگاران در این مقاله میخواهد چند راه حل ساده به شما پیشنهاد دهد تا جلوه مبل های قدیمی و کهنه تان را زیباتر و مدرن تر کنید.

چیدمان کوسن روی مبل را حرفه ای انجام دهید

برخی ها فکر می نمایند چیدمان کوسن روی مبل هیچ قاعده خاصی ندارد. البته این فکر چندان هم بی راه نیست. در اصول طراحی دکوراسیون داخلی چیدن کوسن روی مبل جزء آن دسته از مواردی قرار می گیرد که هم بدون یاری دکوراتور قابل انجام نیست و هم اینکه هرکسی از پس انجام آن به تنهایی و زیبایی برمی آید.

رنگ های قوی در کنار هم

با انتخاب چند کوسن ساده اما با رنگ های قوی و متنوع می توانید نمایی دلپذیر، مجذوب کننده و برجسته روی مبل هایتان به وجود بیاورید. کوسن هایی با شکل ها و میزان های متفاوت در رنگ هایی مثل زرد و نارنجی، دکوراسیون منزل شما را متنوع تر به نمایش می گذارند.

با کوسن های ساده و طرح دار چه کنیم؟

راحت ترین کار برای چیدمان کوسن روی مبل ، کنار هم قراردادن چند کوسن طرح دار با چند کوسن ساده است. کوسن های فانتزی در این ترکیب، نمایی مدرن تر به مبل شما خواهند بخشید. زمینه رنگی کوسن های طرح دار و ساده می تواند شبیه یا این که متضاد باشد.البته درصورتی که قرار است از دورنگ متضاد استفاده کنید، حتما زمینه رومبلی شما باید کرم یا سفید باشد .

طرح های هندسی کوچک و بزرگ

معمولا دکوراتیوهای حرفه ای برای شیک تر به نظررسیدن دکوراسیون پذیرایی از چیدمان کوسن روی مبل با طرح های هندسی کوچک و بزرگ استفاده می نمایند. برای داشتن یک ترکیب شیک تر می توانید از چند کوسن گل دار در میان سایر کوسن ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید طرح های کوسن شما می تواند یک ترکیب خاص را در کنار تزیینات دیگر منزل به وجود آورد.

طرح های متنوع را امتحان کنید

اگر کوسن هایی که رنگ زمینه یکسان با طرح های گوناگون دارند را امتحان کنید، چیدمان کوسن روی مبل را با کاری جسورانه شروع نموده اید. کوسن های متنوع با طرح های گوناگون حتی در میزان های متفاوت می تواند چهره اتاق پذیرایی شما را به طور کامل متحول کنید.

کوسن های گل دار

در دکوراسیون های ساده و مینیمال پرده گل دار، کاغذدیواری گل دار و حتی کوسن گل دار می تواند نقطه عطفی در دکوراسیون منزل محسوب گردد. این ترکیب حالتی رویایی در منزل به وجود می آورد، به عنوان مثال یک مبل قهوه ای ساده را تصور کنید که روی آن پر است از کوسن های گل دار! می بینید که این ترکیب می تواند یک زمینه بدون روح را زنده کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 4 ایده خلاقانه در تزیین خانه با گل و گیاه را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12808

به "5 پیشنهاد عالی برای چیدن کوسن روی مبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیشنهاد عالی برای چیدن کوسن روی مبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید