84 مسافر گرفتار در برف و کولاک اشنویه نجات یافتند

به گزارش یومی بلاگ، فرماندار اشنویه گفت: 84 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک جاده های این شهرستان که قادر به ادامه راه نبودند، از صبح امروز تا به امروز با کوشش راهداران و نیروهای امدادی نجات یافته اند.

84 مسافر گرفتار در برف و کولاک اشنویه نجات یافتند

سید علی ترابی روز آدینه در گفت و گو با ایرنا گفت:این تعداد، مسافران 28 دستگاه خودرو سواری بودند که در محور اشنویه - ارومیه راستا مرگوربه دلیل کولاک شدید در راه مانده بودند که با کوشش نیروهای هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی اداره راهداری نجات یافتند.

وی اضافه کرد:از بامداد امروز در محورهای شریانی کار برف روبی و نمک پاشی به وسیله اداره راهداری در چندین نوبت شروع شده و پس از بارش برف طی شب گذشته در روستاهای کوهستانی این شهرستان تمامی راه های روستایی بازگشایی شد.

فرماندار اشنویه ادامه داد: با شروع بارش برف از بامداد گذشته،60کیلومتر از جاده های این شهرستان برف روبی و نمک پاشی شده است و هم اکنون تردد در محورهای اصلی این شهرستان در جریان بوده و راهداران در جاده ها و راهدارخانه های این شهرستان حضور دارند.

ترابی بیان نمود: تمامی نیروهای راهداری و امدادی در جاده ها حضور دارند و مسافران از سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایند.

شهرستان مرزی اشنویه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای 82 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی و 2 راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.

به گزارش ایرنا، بارش برف از بامداد امروز، آدینه در آذربایجان غربی شروع شده و همچنان ادامه دارد

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10522

به "84 مسافر گرفتار در برف و کولاک اشنویه نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "84 مسافر گرفتار در برف و کولاک اشنویه نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید