احتمال لغو بازی ایران ، کانادا؛ مشکل ویزا و نارضایتی اسکوچیچ!

به گزارش یومی بلاگ، حمید استیلی امروز در بخشی از مصاحبه اش به ابهام در مورد برگزاری بازی ایران و کانادا اشاره نمود.

احتمال لغو بازی ایران ، کانادا؛ مشکل ویزا و نارضایتی اسکوچیچ!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازی با کانادا طبق قرارداد امضا شده 16 خرداد در ونکوور برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال کانادا 2روز قبل با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران اعلام نموده با وجود سخت گیری های دولت و مجلس این کشور، این بازی در زمان مقرر برگزار خواهد شد اما در این بین همچنان در مورد برگزاری این بازی ابهاماتی وجود دارد.

در ابتدا دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی معتقد است حضور برای تنها یک بازی در کانادا برنامه فیفا دی پیش رو را برای تیم ملی از بین می برد چرا که در مجموع این فیفا دی به علت فاصله با کشور کانادا، حضور در این کشور تنها برای انجام یک بازی، باعث می گردد ما نتوانیم برای آماده سازی بیشتر با تیم دیگری بازی کنیم و از آن سو هم ایران در پی این قضیه بود که یک بازی دیگر با اکوادور یا السالوادور در این کشور برگزار کند اما کانادایی ها به هیچ عنوان حاضر نیستند این اتفاق در کشور آن ها بیافتد و تیم ملی ایران را تنها برای یک بازی آن هم مقابل تیم ملی این کشور می پذیرند.

حمید استیلی امروز در مورد بازی با کانادا گفت:

هنوز چیزی معین نیست. امروز در همین مورد صحبت کردیم و چیزی به قطعیت نرسیده است.

اما مخالفت اسکوچیچ تنها علت لغو احتمالی بازی نخواهد بود و ظاهرا مشکلاتی برای صدور ویزای بعضی اعضای کاروان تیم ملی وجود دارد. محمد جماعت هم امروز در بخشی از مصاحبه امروز خود اشاره نمود که هیچ تضمینی در صدور ویزا برای اعضای تیم وجود ندارد و همین قضیه فضای این بازی تدارکاتی ساده را بسیار حاشیه ای نموده است.

با این تفاسیر در مورد برگزاری بازی ایران با کانادا هنوز هیچ چیزی قطعی و رسمی نشده است و ابهاماتی برای برگزاری بازی وجود دارد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10404

به "احتمال لغو بازی ایران ، کانادا؛ مشکل ویزا و نارضایتی اسکوچیچ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو بازی ایران ، کانادا؛ مشکل ویزا و نارضایتی اسکوچیچ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید