اختصاص 300میلیون ریال برای محوطه سازی امام زاده باباسیف الدین ایلام

به گزارش یومی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از اختصاص 300میلیون ریال اعتبار به امام زاده باباسیف الدین واقع در شهرستان دره شهر اطلاع داد.

اختصاص 300میلیون ریال برای محوطه سازی امام زاده باباسیف الدین ایلام

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده گفت: با اختصاص اعتباری به مبلغ 300میلیون ریال از محل اعتبارات ملی محوطه سازی امامزاده باباسیف الدین ارمو واقع در شهرستان دره شهر انجام می گردد.

او اضافه کرد: توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طرح و نقشه جامع این پروژه تهیه که فاز اول آن با ایجاد شش سکوی طبیعت گردی و فاز دوم آن با ایجاد راه دسترسی به پارک گردشگری انجام شد که سال جاری نیز عملیات محوطه سازی این امامزاده در حال اجرا است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: امامزاده بابا سیف الدین (ع) در ضلع شرقی دهستان ارمو و 15 کیلومتری شمال شرقی شهرستان دره شهر واقع شده است که منطقه اطراف امامزاده یکی از مناطق گردشگری شهرستان است و همیشه در تمام فصول سال پذیرای مسافران و گردشگران است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2752

به "اختصاص 300میلیون ریال برای محوطه سازی امام زاده باباسیف الدین ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 300میلیون ریال برای محوطه سازی امام زاده باباسیف الدین ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید