استیون جرارد: فوتبال در اسکاتلند بدتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم

به گزارش یومی بلاگ، استیون جرارد، سرمربی گلاسکو رنجرز اسکاتلند فوتبال این کشور را زیر سوال برد.

استیون جرارد: فوتبال در اسکاتلند بدتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، استیون جرارد، کاپیتان پیشین تیم لیورپول تصورات خود را از فوتبال اسکاتلند پس از یک فصل مربیگری در تیم گلاسکو رنجرز بیان نمود.

وی در این رابطه گفت: از دیدن بعضی بازی های لیگ اسکاتلند ناامید شدم. استادیوم ها مملو از تماشاگران نیستند و اغلب بازی های هوایی می بینیم. صادقانه بگویم فوتبال در اسکاتلند بدتر از آن چیزی بود که انتطارش را داشتم، البته من احساس های مخلوطی دارم و نمی خواهم منتقد باشم اما نمایش سکوهای خالی در تلویزیون جالب نیستند.

سرمربی تیم گلاسکو رنجرز اضافه نمود: این چیزهایی که گفتم سطح فوتبال اسکاتلند هستند. گاهی سطح فنی بعضی بازیکنان بسیار بالا است و فکر می کنم این مسئله در هر لیگی وجود دارد و بعضی بازی ها شما را ناامید می نمایند. دوست دارم که فوتبال اسکاتلند تا جایی که می گردد خوب باشد. می خواهم که مربیان اسکاتلندی در تیم ملی کار نمایند و با روش مختص خود بازی نمایند. من در تیم اسکاتلندی و با مردم این کشور هستم. بنابراین دوست دارم تیم ملی در بهترین شرایط قرار بگیرد. شاید این اتفاق عجیبی از سوی یک انگلیسی باشد اما امروز من بخشی از فوتبال اسکاتلند هستم و وظیفه دارم یاری کنم. می خواهم فوتبال در اسکاتلند بهتر باشد و به چشم بیاید.

تیم گلاسکو رنجرز با سرمربیگری استیون جرارد رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر اسکاتلند را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 262

به "استیون جرارد: فوتبال در اسکاتلند بدتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیون جرارد: فوتبال در اسکاتلند بدتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید