عطایی: قول داده ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم

به گزارش یومی بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: به خود قول داده ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است.

عطایی: قول داده ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: فشار خیلی زیادی روی بچه ها بود و سعی کردیم فشار را برداریم و به شرایط بهتری دست یابیم.

وی ادامه داد: به خود قول داده ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه می دانیم در برزیل و با شرایط بهتری می توانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم، گفت: انرژی تمام بازیکنان صرف این خواهد شد که برترین عملکرد را داشته باشند و باید به گونه ای عمل کنیم که هم در برزیل و هم در چین از خودمان راضی باشیم و سبب شادی ملت ایران شویم.

بعلاوه در ادامه عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه روی نقاط ضعف و قوت خود کار نموده ایم، مطرح نمود: کیفیت تمرینات طی هفته گذشته ارتقا یافته و امیدوار هستیم مسائلی که با آن روبرو بودیم را دیگر نبینیم یا با حداقل موارد روبرو باشیم.

عطایی در مورد اضافه شدن دو بازیکنان به جمع ملی پوشان به منظور کسب سهمیه المپیک، اظهار کرد: تیم ب تشکیل شد و به همراه چند بازیکن که از تیم الف جدا شدند در حال کار کردن هستند، قطعا دو بازیکن از جمع آن ها به تیم ملی اضافه می شوند و ممکن است بسته به عملکرد در هانگژو تا 4 بازیکن به جمع ما اضافه شوند.

وی در مورد فشار مسابقات پیش رو و تاثیر آن روی عملکرد تیم ملی، گفت: در لیگ ملت ها هر هفته بازی داریم و هر 10 روز دو کشور را تغییر می دهیم و به همین علت باید با فشار موجود تطبیق یابیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد اضافه شدن میلاد عبادی پور به جمع ملی پوشان، گفت: در این مقطع میلاد عبادی پور در جمع ما حضور ندارد و در رابطه با اضافه شدن او در مسابقات آینده، بعدا تصمیم می گیریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13620

به "عطایی: قول داده ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: قول داده ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید