اعلان جنگ رئیس لاتزیو به دادگاه فدرال ایتالیا با یک بیانیه

به گزارش یومی بلاگ، مرد اول باشگاه لاتزیو قصد دفاع از آنچه حق خودش می پندارد، دارد.

اعلان جنگ رئیس لاتزیو به دادگاه فدرال ایتالیا با یک بیانیه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه لاتزیو با ارسال بیانیه ای نسبت به محکوم شناخته شدن کلودیو لوتیتو، مدیر تیم در ارتباط با اظهارنظرش درباره بازی یوونتوس - اینتر اعتراض کرد.

پس از شیوع ویروس کرونا، بازی عقب افتاده یوونتوس و اینتر پشت درهای بسته برگزار و با برگزاری این بازی، یوونتوس با تعداد بازی مساوی و با یک امتیاز بالاتر از لاتزیو، صدرنشین شد.

ماه گذشته، کلودیو لوتیتو در مصاحبه با ریپابلیکا گفته بود: فقط یک امتیاز از یوونتوس کمتر داریم و آن هم به خاطر برگزاری بازی یوونتوس-اینتر بود که رخ داد. همه دیدند چه اتفاقی رخ داد!

این صحبت های لوتیتو نظر دادگاه فدرال ایتالیا به خود جلب نموده و آنها از رئیس لاتزیو شرح خواسته اند. دادگاه فدرال ایتالیا در این مورد تحقیق و آنالیز خواهد نمود و احتمالا لوتیتو را با جریمه سنگینی روبرو می نماید.

در پی انتشار این خبر، باشگاه لاتزیو در بیانیه ای رسمی خاطرنشان کرد: لوتیتو معتقد است گاتزتا دلو اسپورت در پی بدنام کردن و بی اعتبار ساختن اوست. آزادی مطبوعات به معنی خراب کردن وجهه یک انسان نیست و نباید به عنوان ابزاری برای تمسخر یا تخریب یک شخص استفاده گردد. آنها باید جریمه شوند. بنابراین لوتیتو به تمام وکلای خود دستور داده در دادگاه های مدنی و جزایی پیگیر این اتفاق باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4155

به "اعلان جنگ رئیس لاتزیو به دادگاه فدرال ایتالیا با یک بیانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلان جنگ رئیس لاتزیو به دادگاه فدرال ایتالیا با یک بیانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید