روبرتو مانچینی به ویروس کرونا مبتلا شد

به گزارش یومی بلاگ، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده است.

روبرتو مانچینی به ویروس کرونا مبتلا شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، موج جدید ویروس کرونا در ایتالیا همچنان مبتلایان زیادی دارد و بعد از ابتلای تعداد قابل توجهی از بازیکنان در عرصه باشگاهی، حالا روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه تیم ملی ایتالیا نیز به این ویروس مبتلا شده است.

از هفته آینده رقابت های لیگ ملت های اروپا در سراسر قاره سبز پیگیری می گردد و حالا حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت آتزوری در این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. البته به نظر می رسد مانچو شرایط خوبی داشته و علائم خاصی ندارد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است: با توجه به در پیش بودن رقابت های لیگ ملت های اروپا، انجام تست کرونا به عنوان بخشی از آنالیز دوره در دستور کار فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفته و تست روبرتو مانچینی مثبت شد. سرمربی تیم ملی ایتالیا علائم خاصی ندارد و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط قرنطینه واقع شده است. فدراسیون ایتالیا خیلی سریع مقامات بهداشتی را آگاه کرد و روبرتو مانچبنی بعد از طی راستا پیش بینی شده توسط فدراسیون و یوفا می تواند به اردوی تیم ملی در کوورچینو اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5818

به "روبرتو مانچینی به ویروس کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبرتو مانچینی به ویروس کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید