بعد از گل به یوونتوس جهان دورسرم چرخید، ماجرای جالب پیراهن رونالدو

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی در ملاقات پورتو مقابل یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد یک گل به ثمر برساند؛ ملاقاتی که در نهایت با نتیجه 2 بر یک سه بود پورتو تمام شد. طارمی در تازه ترین اظهارنظر خود، گفت هنگام استراحت در روز بازی، خواب دیده است که برابر یوونتوس زود گل می زند. وی با بیان اینکه برای رویارویی با یوونتوس استرس هم داشته است، خاطره جالبی از درخواست بازیکنان پورتو برای دریافت پیراهن رونالدو ستاره یوونتوس تعریف کرد.

بعد از گل به یوونتوس جهان دورسرم چرخید، ماجرای جالب پیراهن رونالدو

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

آرزو می کنم فوتبالیست های ایران در لیگ قهرمانان اروپا بازی نمایند

طارمی درباره احساسش از حضور در لیگ قهرمانان اروپا و بازی با یوونتوس گفت: همین که توانستم برای دقایقی لبخند روی مردم بیاوردم خشنودم و باعث افتخارم است. آرزو می کنم فوتبالیست های ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا شرکت نمایند و باعث سرافرازی ایران شوند. نمی گویم در حد جام جهانی مهم است ولی رقابت های مهمی است.

استرس داشتم ولی خودم را کنترل کردم

وی اضافه نمود: بازی در لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا (حضور در ترکیب اصلی) خیلی حس خوبی داشت. باعث غرور من بود. استرس هم داشتم. خدا را شکر توانستم خودم را خوب کنترل کنم و با یک بازی خیلی خوب از تیم پورتو یوونتوس را شکست دادیم. حس خیلی خوبی داشت که غیر قابل وصف است. آدم باید خودش تجربه کند.

از آجر نقدها برای خودم خانه ساختم

مهاجم ایرانی تیم پورتو که با برنامه فوتبال 120 تبادل نظر می کرد، درباره اینکه چطور توانسته نقدها علیه خودش در سال های گذشته را نادیده بگیرد و از آجر نقدها به شکل سازنده استفاده کند، گفت: خیلی کار سختی است. برادرم پیش از بازی (با یوونتوس) یک ویدئوی انگیزشی برایم فرستاد و سپس آن را پاک کرد. گفت ویدئوها روی تو جواب نمی دهد چون خودت خیلی انگیزه داری. این ویدئوها خیلی برای جذابیت ندارد و از ذهنم پاک می گردد. سعی می کنم این آجرها را بگیرم و از آن خانه بسازم. یک فوتبالیست باید بتواند این آجرها را روی هم بگذارد تا برای خودش یک خانه بسازد.

علت نیمکت نشینی در ابتدای فصل

طارمی درباره نیمکت نشینی هایش در پورتو و سپس درخشش در این تیم توضیح داد: زمانی که به پورتو رسیدم شرایط ویژه ای بود. شرایط برای هماهنگی و سازگاری در یک تیم عظیم سخت است ولی خیلی زود توانستم با باشگاه و بازیکنان و مربی هماهنگ شوم. زمان می برد مربی اعتماد کند. کونسیسائو چند قهرمانی با پورتو به دست آورده بود. سرمربی نمی توانست یک بازیکن را خیلی زود وارد تیم و به او اعتماد کند.

نمی توانستم بنشینم و ناله کنم

وی گفت: کونسیسائو به یکسری از بازیکنان قبلی تیم خیلی اعتماد داشت. این کارم را سخت می کرد. من هم مجبور بودم کوشش و تمرین کنم و جایم را به دست بیاورم. اگر می نشستم و آه و ناله می کردم به جایی نمی رسیدم. مجبور بودم کوشش کنم و فرصتی به دست بیاورم تا صندلیم را بگیرم. از وقتی جایم را به دست آوردم جوری تمرین کردم که جایم را به کسی ندادم. امیدوارم این فرایند خوب ادامه داشته باشد و بتوانم با گل ها و پنالتی هایم لبخندی به لب مردم ایران بیاورم. این خیلی برایم ارزش دارد و از این حس خوب انرژی بگیرم.

محو رونالدو نشده بودم

مهاجم ایرانی تیم پورتو درباره تقابلش با کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس گفت: وقتی با بازیکنان عظیم روبرو می شوم سعی نمی کنم خیلی به آنها نگاه کنم و یا محو این بازیکنان شوم. دوست دارم خودم به جایی برسم که یکسری بازیکنان مرا ببینند. نه اینکه از خودراضی باشم. دوست دارم خودم به آن صندلی برسم و برای همین توجهی به اسامی ندارم. نفراتی مثل رونالدو جزو بازیکنان عظیم جهان هستند و کنار آنها ایستادن افتخار است ولی تا خودم به آن صندلی نرسم محو آنها نمی شوم.

ماجرای الهام شدن گلزنی مقابل یوونتوس

طارمی اضافه نمود: ظهر بازی نمی خواستم بخوابم. شب قبل از بازی خوب خوابیده بودم. ظهر بازی یک باره برای 30 تا 45 دقیقه خوابم برد. تصویری ندیدم ولی این فکر به من خطور کرد که چه می گردد اگر زود گل بزنی. یک جور حسی بود که در خواب می خندیدم. وقتی بازیکنان درباره بازی فکر می نمایند تا دقیقه 5 سه گل می زنند. من زیاد تصویرسازی نمی کنم ولی وقتی از خواب بلند شدم حس خوبی بود.

بعد از گلزنی به یوونتوس جهان دور سرم می چرخید!

مهاجم ایرانی پورتو گفت: وقتی مقابل یوونتوس گل زدم انگار جهان داشت دور سرم می چرخید. گفتم این فکر را کردم و گل زدم؛ ولی پیش خودم گفتم چرا اینقدر زود! خدا را شکر کردم. هیچ چیزی نمی توانستم بگویم. بازیکنان با من حرف می زدند و نمی توانستم جوابشان را بدهم! گفتم چه فکر می کردم و چه شد. این چه کسی بود که به من گفت زود گل می زنی؟!

روی رونالدو پنالتی رخ نداد

وی درباره خطای مشکوک روی رونالدو در محوطه جریمه و اینکه آیا آن خطا پنالتی بود؟ گفت: فکر نمی کنم. قبل از آنکه رونالدو روی زمین بیافتد بدن این بازیکن عقب بود. تعادلش از قبل به هم خورده بود و فکر نمی کنم پنالتی بود.

ماجرای دریافت پیراهن رونالدو و اقدام جالب په په

طارمی درباره اینکه آیا رونالدو پیراهنش را بعد از بازی با بازیکنان پورتو عوض کرد؟ با خنده گفت: 20-30 بازیکنان ما به په په (کاپیتان و مدافع تیم پورتو و دوست صمیمی رونالدو) گفته بودند که از رونالدو لباسش را بگیرد. بعد از بازی په په با یک کیسه آمده بود و به بازیکنانی که درخواست نموده بودند، لباس ها را تحویل می داد! لباس ها فقط برای رونالدو بود. در نهایت فقط یک پیراهن با امضا باقی ماند. په په به من گفت این لباس را بگیر. په په بسیار آدم خوبی است. گفتم نه من لباس بازی برگشت رونالدو را در تورین از شما می گیرم.

تمجید ویژه از کاپیتان تیم پورتو

مهاجم ایرانی پورتو در مورد اینکه آیا په په در خارج از زمین هم همینقدر خشن است؟ اظهار کرد: اصلاً! (با تاکید) داخل و خارج از په په در زمین فوتبال از زمین تا آسمان متفاوت است. به جرات می گویم په په جزو 5 - 6 بازیکن مهربان روی کره زمین است.

می گفتند مقابل یوونتوس از وسط زمین آنطرفتر نمی روید!

طارمی در مورد رقابت با اسپورتینگ و فاصله با این تیم گفت: هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست. همانطور که خیلی ها می گفتند یوونتوس شما را شکست می دهد. برخی از دوستانم می گفتند شما از خط وسط زمین آن طرف تر نمی روید.

می توانیم اختلاف امتیاز با اسپورتینگ را جبران کنیم

وی اضافه نمود: کارمان در لیگ پرتغال خیلی خیلی سخت شده است ولی می گردد جبران کرد. لیگ پرتغال طوری نیست که نگردد این اختلاف را جبران کرد. فکر نمی کنم اسپورتینگ این فرایند را تا آخر فصل ادامه بدهند. مثل سال گذشته که بنفیکا هشت امتیاز بالاتر از پورتو بود ولی در نهایت پورتو با هشت امتیاز بالاتر قهرمان شد. فکر می کنم سال جاری هم بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

از حضور در پورتو خیلی خشنود و راضی هستم

مهاجم ایرانی پورتو درباره اینکه آیا در پنجره جابجایی پیشنهاداتی داشته است؟ گفت: خیر؛ اینجا جابجایی زمستانی را به آن صورت جدی پیگیری نمی نمایند و بیشتر دنبال صحبت برای آخر فصل هستند. چون من تقریباً وسط راه به پورتو اضافه شدم، یک مقدار زمان می برد. شاید در آینده رقم بخورد. فعلاً شرایطم در پورتو خیلی خوب است و خیلی خشنودم اینجا هستم. امیدوارم این فرایند را تا آخر فصل ادامه بدهم. خیلی از حضور در پورتو راضی هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6808

به "بعد از گل به یوونتوس جهان دورسرم چرخید، ماجرای جالب پیراهن رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از گل به یوونتوس جهان دورسرم چرخید، ماجرای جالب پیراهن رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید