آقایی: به تیم ملی فکر می کنم نه خودم، فقط با حمایت دسته جمعی پیروز می شویم

به گزارش یومی بلاگ، مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تلاشش را برای حضور در ترکیب نهایی تیم به خرج می دهد اما برای تیم ایران فقط موفقیت تیمی مهم است نه فردی.

آقایی: به تیم ملی فکر می کنم نه خودم، فقط با حمایت دسته جمعی پیروز می شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سعید آقایی درباره نخستین دعوتش به تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر که کادر فنی تیم ملی زحمات یک ساله ام را در تراکتورسازی دید و من به تیم ملی دعوت شدم. به هر حال حضور در تیم ملی و تمرین کنار بهترین های فوتبال ایران هم حس خوبی به آدم می دهد و هم اینکه تجربه بازیکن جوانی مثل من را بالا می برد. خیلی خرسندم که این فرصت نصیبم شده که می توانم در تیم ملی حضور داشته باشم.

وی با بیان اینکه امیدوارم این حضور موقت نباشد و بتوانم با پیراهن تیم ملی بازی کنم، اضافه نمود: از تیم دانش آموزی بگیرید تا تیم جوانان من در همه رده های ملی بازی نموده ام و تنها در تیم امید حاضر نشدم. در حال حاضر انگیزه بسیار زیادی دارم که بتوانم در تیم ملی هم نظر کادر فنی را روی خودم نگهدارم. البته این را هم می دانم که در تیم ملی موفقیت فردی هیچ جایی ندارد و مهم این است که تیم ملی به موفقیت برسد. همه ما اینطور فکر می کنیم که بتوانیم با صعود تیم ملی به جام جهانی مردم را خرسند کنیم و برای رسیدن به این هدف فقط تیم مهم است نه فرد. ضمن اینکه در تیم ملی بازیکنان بزرگی در پست من بازی می نمایند و من از بودن کنار آنها و تمرین کردن کنارشان در این یک هفته لذت برده ام و همین موضوع هم میتواند خیلی به آینده فوتبالیام یاری کند.

آقایی درباره دو دیدار ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی اظهار کرد: فکر می کنم تمام تیم های آسیایی بیشترین توجه را حتی در مقایسه با جام ملت ها به این مسابقات معطوف می نمایند. اکنون با توجه به میزبانی قطر در دوره بعدی جام جهانی، رقابت تیم های آسیایی برای کسب سهمیه ها بیشتر هم شده و این کار همه تیم ها را سخت تر می نماید. البته ایران هم تیم اول آسیا در رده بندی است و مربی ما هم جزو بهترین مربیان دنیاست. با شرایطی که تیم ملی دارد، میتوانم برای هر حریفی دردسر درست کنیم. فکر میکنم اگر حمایت کامل و دسته جمعی از تیم ایران صورت بگیرد، صعود به جام جهانی قطعی است.

او که برای نخستین بار حضور در اردوی تیم ملی را تجربه می نماید درباره فضای اردو هم گفت: من قبل از اینکه به همراه تیم به ایتالیا بیایم، با خیلی از بازیکنان تیم هم تیمی نبودم. واقعیت این است قبل از حضورم در اردو استرس داشتم اما وقتی یک روز گذشت و رفتار بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و تدارکات را دیدم، استرس از بین رفت. اعضای تیم به لحاظ اخلاقی خیلی خوب هستند و خیلی هوای بازیکنی مثل من را که دفعه اولی است به اردو دعوت شده ام را دارند.

آقایی اضافه نمود: من در این مدت کم خیلی مسائل را به لحاظ فنی از کی روش یاد گرفتم. مطمئن هستم حتی اگر برای فهرست نهایی هم انتخاب نشوم، همین تجربه کم میتواند در فوتبال باشگاهی هم در آینده به یاریم بیاید. من تمام تلاشم را خواهم کرد که یکی از بازیکنانی باشم که با تیم ملی به جام جهانی میرود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1508

به "آقایی: به تیم ملی فکر می کنم نه خودم، فقط با حمایت دسته جمعی پیروز می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: به تیم ملی فکر می کنم نه خودم، فقط با حمایت دسته جمعی پیروز می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید