نوراللهی: از امروز باید خودمان را برای 2 بازی بعد آماده کنیم، از باشگاه بابت پرداخت مطالبات تشکر می کنم

به گزارش یومی بلاگ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد این تیم باید از امروز خود را برای دو بازی بعد و فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

نوراللهی: از امروز باید خودمان را برای 2 بازی بعد آماده کنیم، از باشگاه بابت پرداخت مطالبات تشکر می کنم

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شهر خودرو گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. از امشب خودمان را باید برای دو بازی آینده آماده کنیم تا نمایش خوبی قبل از فینال آسیا داشته باشیم که بازی مهمی برای ما و طرفداران است. امیدوارم آن بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی در امر گلزنی امروز سه گل به ثمر رساند، گفت: بله، ما امروز نمایش خوبی داشتیم. البته در بازی های قبل هم عملکرد خوبی داشتیم. ما چهار هفته است که گل نخوردیم و این نشان از انسجام تیمی مان دارد. امیدوارم شرایط طوری باشد که با آمادگی بالا به قطر برویم و قهرمان آسیا شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم نیز شرح داد: بله از باشگاه تشکر می کنیم که در این مدت کوتاه زحمت کشیدند و مطالبات فصل گذشته پرداخت شد. امیدوارم در ادامه راه هم کوشش نمایند و شرایط را برای بازیکنان و کادرفنی فراهم نمایند و ما هم بتوانیم تمام انرژی مان را در زمین برای بازیکنان بگذاریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6097

به "نوراللهی: از امروز باید خودمان را برای 2 بازی بعد آماده کنیم، از باشگاه بابت پرداخت مطالبات تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: از امروز باید خودمان را برای 2 بازی بعد آماده کنیم، از باشگاه بابت پرداخت مطالبات تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید