افزایش 20درصدی مصرف آب شرب در اردبیل

به گزارش یومی بلاگ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از افزایش 20درصدی مصرف آب شرب از سد یامچی در اردبیل اطلاع داد.

افزایش 20درصدی مصرف آب شرب در اردبیل

عباس جنگی مرنی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به افزایش 20 درصدی مصرف آب شرب از سد یامچی نسبت به ماه گذشته نسبت به صرفه جویی در مصرف آب تاکید نمود و گفت:بر اساس آمارهای موجود، مصرف آب شرب از سد یامچی نسبت به ماه گذشته در حدود 20 درصد افزایش یافته، که این میزان نظر به نزدیکی به ایام پایان سال و رعایت بهداشت فردی توسط شهروندان قابل پیش بینی بود.

او با اشاره به رسیدن میزان مصرف آب شرب به میزان مصرف در زمان تابستان توضیح داد: تمامی تجهیزات و تاسیسات سد جهت تامین آب پایدار شرب در شرایط مطلوبی قرار داشته و تمامی کوشش خود را بکار بسته ایم تا آب شرب مردم بدون هیچ گونه مسئله ای تامین شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: علیرغم حجم مطلوب سد نسبت به سال گذشته از عموم شهروندان درخواست داریم تا نسبت به مدیریت مصرف و صرفه جویی در آب اقدام کنند تا در سال آینده در تامین آب کشاورزی و آب شرب مرکز استان با مسئله ای روبرو نباشیم.

رئیس اداره بهره برداری سد یامچی نیز از شرایط موجود سد یامچی اضافه نمود: از اول سال تا به امروز در حوضه آبریز سد یامچی حدود 144 میلی متر بارندگی رخ داده که نسبت به متوسط استانی دارای شرایط بهتری می باشیم و به تبع آن از ابتدای سال زراعی تا به امروز 35 میلیون متر مکعب ورودی به سد ثبت شده که نسبت به سال گذشته 18درصد افزایش داشته ایم.

او همچنین اضافه نمود:حجم سد نیز به میزان 29.5 میلیون مترمکعب رسیده که نسبت به سال گذشته 15درصد افزایش نشان می دهد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3319

به "افزایش 20درصدی مصرف آب شرب در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20درصدی مصرف آب شرب در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید