طراحی تراکت: فوتبال ایران بیمار است، کوشش برای پوست اندازی در باشگاه تراکتور

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا زنوزی مطلق شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد دلایل حضورش در سازمان لیگ، گفت: جلسه ما در مورد تبلیغات محیطی بود که بحث هایی انجام شد و به یکسری از تفاهمات رسیدیم. امیدوارم طی هفته های آینده به یک نتیجه تعیین برسیم.

طراحی تراکت: فوتبال ایران بیمار است، کوشش برای پوست اندازی در باشگاه تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی در مورد شرایط تراکتور، بیان نمود: خدا را شکر پنجره جابجاییی ما باز است. زمان بر بودن فرایند دریافت پول به وسیله میمبلا، عامل ثبت نشدن قرارداد بازیکنان در هفته اول بود.

زنوزی ادامه داد: زمانی می گویند پنجره بسته است که تیم نتواند در بازه تعیین شده برای جابجایی یارگیری کند؛ ما بازیکنان لازم را جذب نموده بودیم و هنوز 20 روز هم از جابجایی به جای مانده است. پنجره جابجاییی تراکتور هیچ گاه بسته نمی گردد.

وی اعلام نمود: یکسری اشتباهاتی طی یکی دو سال اخیر در باشگاه اتفاق افتاده که نتیجه آن به وجود آمدن بدهی سنگینی برای باشگاه شده است. بخش عمده بدهی ها پرداخت شده و تنها بدهی یکی دو بازیکن به جای مانده که آن را هم پرداخت می کنیم.

مالک باشگاه تراکتور اضافه نمود: جا دارد از آقای هوشنگ نصیرزاده و آقای خطیر در مورد پرداخت بدهی ها و حل مسائل پرونده های خارجی تشکر کنم. آقایان نصیرزاده و خطیر سنگ تمام گذاشتند. سو تفاهماتی در گذشته ایجاد شده بود و بنده حرف هایی در مورد این افراد زده بودم که این شجاعت را دارم که اشتباهاتم را بپذیرم و از این افراد عذرخواهی کنم.

وی با تأکید بر اینکه تراکتور را با هیچ باشگاهی قیاس نکنید، گفت: شما گذشته باشگاه های توسعه فولاد و ماشین سازی کنونی را آنالیز کنید. آقای سمندر هشت سال مدیرعامل توسعه فولاد بود و از این حیث در فوتبال ایران رکورددار است؛ بعلاوه این تیم از حیث مربی هم ثبات داشت. اینکه تراکتور ثبات ندارد، مشکل بنده نیست. تراکتور قضیه اش فرق می نماید. این باشگاه پرهوادارترین تیم آسیاست و انتظارات فوق العاده از آن زیاد است.

زنوزی تأکید کرد: بنده برای جمع شدن حرف و حدیث مسائل را گردن گرفته و می گویم اشتباه از من است؛ من هم در انتخاب ها و مدیریت اشتباهاتی داشتم؛ اما تمام تقصیرها گردن من نیست. تراکتور چند صد صفحه هواداری در شبکه های اجتماعی دارد و بعضی ها از این طریق اعمال نظر هم می نمایند.

وی در مورد طلب منصوریان، گفت: بر اساس قانون، وقتی بازیکن و مربی از یک تیم جدا می شوند، طلب آنان تا زمانی پرداخت می گردد که آنان به باشگاه جدیدی اضافه نشوند. این موضوع هم حل می گردد.

زنوزی اعلام نمود: ما نیم فصل نخست فصل گذشته با چندین ستاره 22 امتیاز و نیم فصل دوم با همین تیم کنونی 23 امتیاز کسب نموده و چهارم شدیم و می توانستیم در صورت قهرمانی استقلال، سهمیه آسیا کسب کنیم. امیدمان را از دست نمی دهیم و تراکتور به پوست اندازی احتیاج داشت و سعی مان می کنیم به تیم بیشتر یاری کنیم تا در آینده با قدرت جلو برود.

وی اعلام نمود: بنده یک تراکتوری هستم و به هیأت فوتبال هم گفته بودم که اگر کسی خواهان خرید تراکتور است، معرفی نمایند که هیچ مشتری پیدا نشد و حتی مس هم رغبتی برای خرید تراکتور نداشت. ما خودمان با قدرت ادامه می دهیم و شرایط را برای ایجاد ثبات و موفقیت تیم فراهم می کنیم.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه فوتبال ایران مریض است، گفت: ما روز گذشته نامه ای به ریاست فدراسیون فوتبال ارسال نموده و خواهان نجات فوتبال شده ایم. فقط چند تیم خصوصی وجود دارد و مابقی دولتی هستند و مهم نیست عایدیشان از کجا باشد؛ ولی ایجاد منابع عایدیی برای بخش خصوصی مهم است. با این روش صنعت فوتبال را نابود می کنیم. بخش خصوصی در هیچ صنعتی نمی تواند با دولت رقابت کند. چطور با تیم های دولتی که پول آن چنانی به بازیکنان می دهند، رقابت کنیم؟ برای ایجاد رقابت سالم، باید منابع عایدیی باشگاه ها را به آنان بدهیم.

وی تأکید کرد: عایدی حاصل از تبلیغات محیطی فقط برای چهار تیم مهم است. ما هزینه می کنیم و مابقی تیم ها از آن ارتزاق می نمایند. حق و حقوق تیم های پرطرفدار ایران باید تعیین گردد و آئین نامه برگزاری مسابقات اصلاح گردد.

زنوزی گفت: تقسیم عایدی حاصل از تبلیغات محیطی را بر اساس رتبه تیم ها انجام می دهند؛ این درحالیست که این تقسیم بندی باید بر اساس تعداد طرفداران تیم ها باشد. بهتر است تبلیغات محیطی به خود باشگاه ها واگذار گردد و ما هزینه ای به سازمان لیگ پرداخت می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8483

به "طراحی تراکت: فوتبال ایران بیمار است، کوشش برای پوست اندازی در باشگاه تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: فوتبال ایران بیمار است، کوشش برای پوست اندازی در باشگاه تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید