افشاگری تازه پلیس هند در خصوص جنایت کشتار مسلمانان در دهلی

به گزارش یومی بلاگ، پلیس هند ضمن ارائه گزارشی به دستگاه قضایی این کشور گفت: حمله به مسلمانان هند و کشتار آنها از قبل برنامه ریزی شده بود.

افشاگری تازه پلیس هند در خصوص جنایت کشتار مسلمانان در دهلی

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ملت تایمز، پلیس هند در گزارشی به دستگاه قضایی این کشور جزئیات تازه ای از حادثه دلخراش حمله به مسلمانان در دهلی نو کشتار آنها را ارائه کرد.

در گزارش پلیس آمده است عاملان حمله به مسلمانان از مدتی قبل یک گروه واتساپی تشکیل داده بودند و در آن برنامه حمله به اجتماع مسلمانان را به صورت دقیق معین نموده بودند.

اعضای این گروه واتساپی که همه از هندوهای افراط گرا بودند با عنوان کردن موضوع انتقام حمله به مسلمانان با استفاده از سلاح گرم و سرد را برنامه ریزی کردند.

پلیس در بخش دیگری از گزارش خود عنوان نموده است: تعدادی از مسلمانانی که در این فاجعه کشته شدند علت مرگشان نپذیرفتن خدای رام به عنوان معبود عنوان شده است.

طبق اعلام پلیس اعضای گروه واتساپی هندو توا به یکدیگر یاری می کردند تا سلاح گرم تهیه نموده و با آن به مسلمانان حمله نمایند.

این در حالی است که مدیر اصلی این گروه واتساپی گریخته و پلیس نتوانسته ردی از او به دست آورد یا او را بازداشت نماید.

وی با مدیریت این حمله تروریستی اعضای گروه را در محل هایی مستقر نموده که مسلمانان در آن ساکن بودند و سپس فرمان حمله به منازل و مغازه های مسلمانان را داده است.

آغاز حمله هندوها به منازل مسلمانان ساعت یک بامداد روز 26 فوریه اعلام شده و این حمله زمانی انجام شده که مسلمانان در حال استراحت بودند.

لازم به ذکر است همزمان با سفر ترامپ به هند حمله نظامیان هندی و هندوی متعصب به مسلمانان باعث مرگ 50 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر شد.

بعضی مسلمانان در این حادثه فجیع زنده زنده دفن شدند و موجی از وحشت در سراسر هند به راه افتاد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4661

به "افشاگری تازه پلیس هند در خصوص جنایت کشتار مسلمانان در دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری تازه پلیس هند در خصوص جنایت کشتار مسلمانان در دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید