اعتراض باشگاه پرسپولیس به عدم پاسخ تست کرونا

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر 36 ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران گفت: متاسفانه همان طور که پیش بینی می کردیم، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به عدم پاسخ تست کرونا

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست ها هستیم اما هر بار جواب می دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن فرایند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری اجرا شده، شرح داد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این شرایط را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست ها آماده می شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می کنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می دهیم.

شکوری در نهایت افزود: برای ادامه کار در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه ای تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این شرایط تغییر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7186

به "اعتراض باشگاه پرسپولیس به عدم پاسخ تست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض باشگاه پرسپولیس به عدم پاسخ تست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید