فعلاً روی برگزاری هیچ مسابقه بوکسی نمی توان حساب باز کرد، اردو با نفرات بیشتر مسائل اقتصادی به بار می آورد

به گزارش یومی بلاگ، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: برای ملی پوشان المپیکی و اعضای کادر فنی هتل گرفتند و اگر تعداد بوکسورها زیاد باشد قطعاً با مسائل اقتصادی زیادی روبه رو می شویم.

فعلاً روی برگزاری هیچ مسابقه بوکسی نمی توان حساب باز کرد، اردو با نفرات بیشتر مسائل اقتصادی به بار می آورد

علیرضا استکی در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره شروع تمرینات تیم ملی بوکس ایران گفت: اردوی دو ملی پوش المپیکی کشورمان شاهین موسوی و دانیال شه بخش از امروز شروع و تا سوم مهرماه ادامه دارد. تقریباً به مدت 15 روز ملی پوشان در اردو حضور دارند. بعد از آن چهار روز استراحت می نمایند و دوباره تمرینات را شروع می نمایند. نسبت به سال گذشته آمادگی کمتری دارند البته در این مدت تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می کردند؛ اما به هر حال از فرم ایده آل بدنی خارج شدند و باید کم کم آمادگی نسبی خود را پیدا کند. در هفت ماه به جامانده تا مسابقات گزینشی المپیک در فرانسه تمام کوشش ما بر این است که بتوانیم دوباره کسب سهمیه داشته باشیم.

وی گفت: شروع تمرینات بوکسور های المپیکی از هفتم یا هشتم مهرماه شروع می گردد؛ اما موضوعی که برای ما اهمیت دارد این است که دیگر بوکسورها هم بتوانند در اردوی تیم ملی شرکت نمایند. در حال حاضر بوکسورهایی شایسته ای داریم که به خاطر شرایط فعلی پشت خط ماندن و نمی توانند در اردوی تیم های ملی شرکت نمایند. قرار است به زودی با رئیس فدراسیون جلسه برگزار کنیم و در خصوص شرایط دعوت 6 بوکسور به تیم ملی تصمیم بگیریم. در حال حاضر برای ملی پوشان المپیکی و اعضای کادر فنی هتل گرفتند و اگر تعداد زیاد باشد قطعاً با مسائل اقتصادی زیادی روبه رو می شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص برگزاری مسابقات به خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی اظهار کرد: ما برای مسابقات گزینشی المپیک توکیو در فرانسه شانس کسب سهمیه داریم و روی این مسابقات هم حساب ویژه ای باز کردیم؛ اما با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط برای ما بسیار محدود شده است. در حال حاضر باید 35 نفر به اردو دعوت شوند تا بتوانیم مسابقات انتخابی را برگزار کنیم و از این میان 6 نفر را انتخاب کنیم. قطعاً با این شرایط که هنوز مجوز به برگزاری مسابقه در تهران و شهرستان را ندادند نمی توان روی مسابقات حساب باز کرد.

استکی تأکید کرد: با این حال همه کوشش ما این است که شرایط را برای آمادگی دو بوکسور المپیکی کشورمان و 6 ورزشکار منتخب تمرین ها را فراهم کنیم. زمان زیادی را از دست داده ایم و متأسفانه همین موضوع ما را با چالش روبرو نموده است. امیدواریم در هفت ماه به جامانده تا المپیک به آمادگی خوبی برسیم و در میدان المپیک زنگ تفریح نباشیم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5415

به "فعلاً روی برگزاری هیچ مسابقه بوکسی نمی توان حساب باز کرد، اردو با نفرات بیشتر مسائل اقتصادی به بار می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً روی برگزاری هیچ مسابقه بوکسی نمی توان حساب باز کرد، اردو با نفرات بیشتر مسائل اقتصادی به بار می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید