انگیزه بالای حسینی برای اولین تجربه شماره یک بودن در استقلال

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید حسین حسینی دروازه بان 27 ساله آبی پوشان در چهارمین فصل حضورش در این تیم برای اولین بار با پیراهن شماره یک آبی پوشان به میدان می رود.

انگیزه بالای حسینی برای اولین تجربه شماره یک بودن در استقلال

سنگربان شیرازی آبی پوشان به صورت رسمی و حرفه ای کارش را با برق شیراز آغاز کرد و در سال 90 و در حالی که تنها 19 سال داشت به استقلال پیوست. وی سپس در سال 93 به صورت قرضی راهی ملوان شد تا همزمان خدمت مقدس سربازی اش را هم در این تیم سپری کند.

حسینی در سال 95 به استقلال بازگشت از آن سال تاکنون با پیراهن شماره 22 برای تیمش به میدان می رود.

حسینی در دو سه فصل گذشته در مقاطعی توانست نقش دروازه بان اصلی را برای آبی پوشان ایفا کند و اوج هنر وی به فصل هفدهم لیگ برتر باز می گردد که پیروز شد رکورد طولانی ترین دقایق گل نخوردن فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند.

دروازه بان ملی پوش آبی پوشان در هفته های پایانی فصل گذشته هم به ترکیب اصلی رسید و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

حسینی که به تازگی قراردادش را برای دو فصل دیگر با آبی پوشان تمدید کرده، در سن 27 سالگی برای اولین بار صاحب پیراهن شماره یک استقلال شده و حالا با اطمینان و انگیزه های بیشتری در تمرینات تیمش حضور دارد.

دروازه بان 27 ساله و ملی پوش آبی پوشان که از محبوبیت بالایی هم نزد هواداران این تیم برخوردار است، می کوشد تا در اولین تجربه شماره یک بودن در استقلال، سال خوبی را در این تیم تجربه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 677

به "انگیزه بالای حسینی برای اولین تجربه شماره یک بودن در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه بالای حسینی برای اولین تجربه شماره یک بودن در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید