اهدای نشان دوستی روسیه توسط ولادیمیر پوتین به جانی اینفانتینو

به گزارش یومی بلاگ، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین نشان دولتی دوستی این کشور را به جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا اهدا کرد.

اهدای نشان دوستی روسیه توسط ولادیمیر پوتین به جانی اینفانتینو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین پس از اهدای نشان دوستی روسیه به جانی اینفانتینو گفت: می خواهم از شما بابت تمام کارهایی که برای میزبانی روسیه از جام دنیای فوتبال 2018 کردید و نمره بالایی که به کارمان دادید قدردانی کنم. روسیه آماده است تا به فیفا در عملی کردن برنامه های توسعه ای فوتبال که برای من توضیح دادید یاری کند. اطمینان دارم به لطف انرژی و توانمندی که در فیفا وجود دارد در تمامی زمینه ها پیروز خواهید بود.

جانی اینفانتینو نیز پس از دریافت نشان افتخار دوستی روسیه به زبان روسی قدردانی کرد و گفت: خیلی هیجان زده هستم و و ابراز آن در کلمه ها سخت است. دریافت این نشان برای من یادآوری سال های آماده سازی میزبانی از جام دنیای 2018 است. تکرار می کنم جام دنیای 2018 در روسیه در تاریخ بهترین بود. این فقط حرف من نیست و دنیا به آن اذعان دارد. آماده سازی برای میزبانی این رقابت ها از سال ها قبل شروع شده بود اما این انتها کار نیست و شروع دور تازه همکاری و تعامل پربار ما با روسیه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 294

به "اهدای نشان دوستی روسیه توسط ولادیمیر پوتین به جانی اینفانتینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای نشان دوستی روسیه توسط ولادیمیر پوتین به جانی اینفانتینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید