ایلان ماسک تأثیرگذارترین شخصیت سال 2021 شد

به گزارش یومی بلاگ، پس از یک سال سخت دیگر، TIME انتخاب نموده است که در سال 2021 عنوان تأثیرگذارترین چهره سال را به ایلان ماسک بدهد.

ایلان ماسک تأثیرگذارترین شخصیت سال 2021 شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از تایم، سردبیر تایم اعلام کرد که ایلان ماسک تأثیر خارق العاده ای بر زندگی روی زمین و زندگی خارج از زمین داشته و بر کسی پوشیده نیست که او تسلطی افراطی بر بسیاری از چیز ها در زندگی آمریکایی های معاصر دارد و از صنعت هوا فضا تا صنعت خودرو، تا نفوذش در شبکه های اجتماعی با میلیون ها دنبال نماینده در کانون توجه است.

هر سال، این مجله تأثیرگذارترین فرد، افراد یا گروه سال را برای شناسایی انتخاب می نماید. صرف نظر از خوب یا بد بودن این اثربخشی برای تأثیر پذیرنده، این شخص یا افراد تأثیری مهم بر دنیا دارند و به همین علت این عنوان به آن ها داده می گردد.

نشریه TIME یک بخش نظرسنجی از خوانندگان نیز دارد، که در آن هواداران می توانند در خصوص افرادی که فکر می نمایند بیشترین تأثیر را دارند رأی دهند، این تصمیم صرفاً به وسیله سردبیران مجله گرفته می گردد.

برنده نظرسنجی خوانندگان 2021 رئیس جمهور برزیل ژائیر بولسونارو بود که نتایج این نظرسنجی اوایل این ماه اعلام شد. در همین حال، اولیویا رودریگو به عنوان سرگرم نماینده ترین فرد سال و سیمون بایلز به عنوان ورزشکار سال معرفی شدند.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 11843

به "ایلان ماسک تأثیرگذارترین شخصیت سال 2021 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک تأثیرگذارترین شخصیت سال 2021 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید