بایرامی: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس، محروم نبودن تماشاگران، کار استقلال را سخت تر می کرد

به گزارش یومی بلاگ، مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فصل گذشته به استقلال و پرسپولیس گل زدم و امیدوارم این اتفاق در فصل جاری هم رخ دهد.

بایرامی: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس، محروم نبودن تماشاگران، کار استقلال را سخت تر می کرد

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بحرانی گل گهر در آستانه بازی با استقلال و اینکه آنها نتایج ضعیفی گرفته اند، گفت: متأسفانه تیم ما خوب امتیاز نگرفته است. وقتی تیمی تازه به لیگ برتر می آید ممکن است با چنین شرایطی در ابتدای لیگ روبرو گردد. استقلال هم مثل ما امتیاز گرفته و اعتقادم این است که می توانیم این شرایط را تغییر دهیم. ما در این چند بازی گاهی اوقات بدشانس بودیم و البته بعضی مواقع هم داوری به ضرر گل گهر بود، ولی امیدوارم در بازی های بعدی نتایج بهتری بگیریم. از طرفداران گل گهر و مردم سیرجان هم تشکر می کنم که تیم را حمایت می نمایند. هدف ما شاد کردن آنهاست.

وی با اشاره به دیدار هفته ششم برابر استقلال تأکید کرد: بازیکنان ما برای این بازی انگیزه زیادی دارند و لحظه شماری می کنیم تا برابر استقلال قرار بگیریم. تمام هدف ما این است که دست پر زمین را ترک کنیم هر چند که می دانیم بازی سختی در پیش داریم. استقلال تیم باکیفیتی است که بازیکنانی خوب و یک مربی بادانش دارد، ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم.

بایرامی در پاسخ به این پرسش که آیا محرومیت طرفداران استقلال به سود گل گهر نیست؟ توضیح داد: ما دوست نداشتیم طرفداران استقلال محروم شوند. این تیم بابت نتایجی که گرفته تحت فشار قرار گرفته است و محروم نبودن تماشاگران، کار استقلال را سخت تر می کرد. از طرفی بازی در استادیوم بدون تماشاگر چندان جالب نیست.

مهاجم گل گهر در خصوص احتمال باز کردن دروازه استقلال در بازی روز آدینه گفت: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس. تا به حال دو بار به استقلال گل زدم و دوست دارم این آمار را بهتر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1198

به "بایرامی: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس، محروم نبودن تماشاگران، کار استقلال را سخت تر می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرامی: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس، محروم نبودن تماشاگران، کار استقلال را سخت تر می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید