با این روش خانه خود را لبریز از عشق کنید

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگارانن می خواهد فضایی روح نواز و آرامش بخش در خانه داشته باشید؟ خبرنگارانن می خواهد صمیمیت و عشق را در خانه بیشتر کنید؟ این مقاله را از دست ندهید.

با این روش خانه خود را لبریز از عشق کنید

تزیین خانه با شمع می تواند به فضای داخلی یک اتاق زیبایی و آرامش ببخشد. شمع ها برترین و رمانتیک ترین وسایل دکوراتیو خانه هستند که از دیرباز زیبایی بخش خانه ها بوده اند. مجله اینترنتی خبرنگاران در این مقاله به معرفی چند راه چاره برای تزیین خانه با شمع پرداخته است.

تزیین خانه با شمع را چگونه انجام دهیم؟

شمع با نور و روشنایی زیبایش می تواند یک محیط ساده و بی روح را به رمانتیک ترین و روح نوازترین بخش خانه تبدیل کند. استفاده از شمع می تواند یک حس عاشقانه و گرما و صمیمیتی خاص به فضای خانه ببخشد. در زیر چند راه چاره برای تزیین خانه با شمع را آنالیز خواهیم کرد.

شمع های تکی در قفسه ها و سطوح: قراردادن شمع های تکی در قفسه ها و سطوح دیواری، یک نقطه تمرکز زیبا ایجاد می نماید. می توانید شمع ها را در شیشه های شفاف قرار داده و در قفسه ها بگذارید. بعلاوه می توانید آنها را روی میز، کنار تختخواب یا روی دستگاه های موسیقی قرار دهید.

تزیین میزها با شمع ها و وسایل دیگر: می توانید شمع های متفاوت را در کنار وسیله های دیگر قرار داده و میزها را تزیین کنید. مثلا می توانید شمع های رومیزی را با گل ها، سنگ ها، قاشق و چنگال ها، یا آینه های کوچک ترکیب کنید.

چیدن شمع ها روی پله ها: اگر در خانه تان پله دار است، می توانید شمع ها را بر روی آنها قرار داده و اثری خاص و ویژه در فضا ایجاد کنید. در تزیین خانه با شمع، چیدن شمع ها روی پله ها یکی از برترین گزینه هاست.

استفاده از شمع های عطردار: شمع هایی که عطر دارند، علاوه بر تاثیرات زیبایی، بوی خوبی را در فضا ایجاد می نمایند. می توانید شمع های عطردار را در اتاق های مختلف خانه قرار داده و بوی موردعلاقه تان را در فضا منتشر کنید. مثلا می توانید شمع های با بوی ملایم و آرامش بخش را در اتاق خواب قرار داده و از شمع های با بوی مرکباتی و تازه در سالن نشیمن بهره ببرید.

استفاده از شمع های دیواری: شمع های دیواری که به طور مستقیم بر روی دیوار نصب می شوند، یک اثر تماشایی و زیبا را ایجاد می نمایند. می توانید در یک دیوار خالی یا در کنار قاب عکس ها و تابلوها، شمع های دیواری را قرار دهید تا به فضای داخلی خانه زیبایی و دل نشینی خاصی ببخشید.

از شمع های متنوع بهره ببرید: با استفاده از شمع های با اشکال و طرح های متنوع، می توانید فضا را زیبا و متنوع کنید. شمع های با فرم های هندسی، شمع های عطردار یا شمع های با رنگ های متنوع می توانند نقطه تمرکز دیداری در گوشه ای از خانه باشند.

استفاده از پایه شمع: می توانید شمع ها را در قطرهای مختلف و در پایه های متفاوت قرار دهید تا طرح ها و ارتفاع های متنوعی ایجاد گردد. این روش معمولا برای تزیین میزهای غذاخوری بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 3 مورد از خطرناک ترین گیاهان سمی در دکور منزل را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 13029

به "با این روش خانه خود را لبریز از عشق کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش خانه خود را لبریز از عشق کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید