برنامه ریزی سفر برای مسافران پر مشغله

به گزارش یومی بلاگ، مسافران به طور روزافزون برای برنامه ریزی و رزرو سفرهای خود به اینترنت روی آورده اند. یک فرایند موازی این است که مردم برای تعطیلات طولانی و مکرر، وقت کافی ندارند. از دهه 90م. به بعد، مدت زمانی که مردم به کار کردن می پردازند، با افزایش انتظارات از افراد بسیار فشرده شده است. مردم معمولا به حدی مشغله دارند که نمی توانند زمان، انرژی و تصور مورد احتیاج را صرف ترتیب دادن مقدمات یک سفر کامل آخر هفته بکنند.

برنامه ریزی سفر برای مسافران پر مشغله

از سفر با کانادا ارزان لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

شرکت Weekendtrips.com جوابگوی این خواسته ها می باشد. این شرکت مسافرتی که مرکز آن در تورنتو است، سفرهای کوتاه را عرضه می نماید و آن ها را به وسیله اینترنت به فروش می رساند. در کانادا توسعه سفرهای آخر هفته به طور عمده بوسیله هتل ها مسافرخانه ها، برگزارنمایندگان برنامه های اوقات فراغت و انجمن های تجاری گردشگری صورت می گیرد. در بیشتر موارد، این برگزارنمایندگان با منابع بازاریابی محدود خود، به طور مستقل کار می نمایند. با این که تعدادی از منابع در دسترس مشتریان قرار داشت، اما تا زمانی که شرکت ویکند تریپز ظاهر نشده بود، هیچ شرکتی وجود نداشت که مجموعه ای از سفرهای آخر هفته از پیش هماهنگ شده را عرضه کند.

این شرکت توسط دو دوست به نام های فرانسیسکو کونتینتی و مروان الاسفاهانی تأسیس شد که در شهر تورنتو اقامت داشتند. یک بار درباره این که چه آخر هفته کسل نماینده ای داشتند و این موضوع باعث عادی بودن هر آخر هفته شده بود، صحبت می کردند. هر دو قبول داشتند که زندگی پرمشغله ای دارند و اختصاص دادن وقتی برای طرح برنامه ای پرهیجان برای آخر هفته سخت است. به همین دلیل شرکت ویکند تریپز را تأسیس کردند و در حال حاضر الاسفاهانی که سابقه چشمگیری در صنعت میهمان پذیری داشته و بنیان گذار شرکت اکسیژن دیزاین +کامیونیکیشن است، شرکت را به تنهایی اداره می نماید.

شرکت ویکند تریپز طیف متنوعی از پکیج های مسافرتی را عرضه می نماید که عبارتند از: سفرهای فرهنگی چند روزه به مراکز شهری پر جنب و جوش، سفرهای قایقرانی بر روی رودخانه های دوردست شمالی، سفرهای یک روزه قدردانی از طبیعت برای بچه ها در مناطق حفاظت شده و موارد بسیار دیگر. انواع مختلفی از بسته های مسافرتی مناسب برای افراد مجرد، زوج ها و خانواده ها برای هر سن، علاقه و شرایط مالی وجود دارد. این سفرها ممکن است شامل پرواز با گلایدر بر فراز انتاریوی جنوبی یا یک جشن آشپزی چهار روزه در شهر بلوگانا، پایتخت خوراکی های ایتالیا باشد. ایده های دیگر عبارتند از: دریانوردی در پرنس کانتی، تورهای دوچرخه سواری در منونایت، کارگاه های عکاسی، غارنوردی، سمینارهای باغبانی و موتورسواری. ال اسفاهانی می گوید: ما درک می کنیم که مشتریان ما پر مشغله هستند، بنابراین می خواهیم سفرهای آخر هفته را تا حد ممکن برای آنان آسان کنیم. برای مثال، وقتی سفری را ارائه می کنیم، نه تنها مقدمات سفر را تأمین می نماییم، بلکه تمام امکانات و تجهیزات را نیز عرضه می کنیم.

اینترنت فرصت های بسیاری را بوجود آورده است و این موضوع باعث موفقیت مالی مدل کاری شرکت ویکند تریپز شده است. هر هفته مشتریان می توانند وبسایت شرکت را مرور نمایند و خدمات و عرضه های مختلفی را امتحان نمایند. این وبسایت با متمرکز کردن منابع پراکنده و تخصص شرکای کاری خود، به نقطه مرجع و منبع موثقی از ایده ها برای آخر هفته تبدیل شده است. این شرکت با آسان کردن فرایند تصمیم گیری، سفرهای آخر هفته را ترویج می نماید و بدین وسیله فرصت های جدید فروش را برای خود و تمام شریکان خود بوجود می آورد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 2402

به "برنامه ریزی سفر برای مسافران پر مشغله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی سفر برای مسافران پر مشغله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید