برنامه ریزی، یکی از مهم ترین مهارت های کارمندان این بخش است

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از Randstad، برنامه ریزی در طیف گسترده ای از مشاغل به مهارتی حیاتی برای حفظ سطح و کیفیت خدمات تبدیل شده است. افرادی که در بخش منابع انسانی یا Human Resource کار می نمایند، به علت داشتن این گونه مهارت ها موردنیاز مبرم هستند.

برنامه ریزی، یکی از مهم ترین مهارت های کارمندان این بخش است

منابع انسانی که HR نیز نامیده می گردد، به مشاغل یاری می نمایند تا استعدادهای تازه را استخدام نموده، و احتیاجهای کارمندان موجود را مدیریت نمایند. کارمندان HR احتیاج به مهارت های برنامه ریزی را به خوبی برطرف می نمایند. پرطرفدارترین مشاغل مربوط به آنها در سال 2021 کانادا شامل مدیران استخدام، مشاوران و دستیاران اطلاعات، و بعلاوه تکنسین های HR در شرکت ها هستند.

متخصصان منابع انسانی به استخدام استعدادهای تازه و برطرف احتیاجهای کارمندان موجود، یاری می نمایند. مشاغل منابع انسانی در سراسر کانادا، در زمینه هایی مانند امور اقتصادی، بازاریابی، مراقبت های بهداشتی، ارتباطات از راه دور (telecommunication)، تکنولوژی، و بسیاری دیگر یافت می شوند.

بیشتر مشاغل HR به مدرک فوق دیپلم یا دیپلم HR، مدیریت بازرگانی، یا سایر رشته های مرتبط احتیاج دارند. بعلاوه داشتن سابقه کار در بخش منابع انسانی مورداحتیاج است.

به علاوه، توانایی صحبت به بیش از یک زبان در بسیاری از مشاغل HR، یک امتیاز به شمار می آید. بیشتر شرکت ها و سازمان ها در کانادا به کارمندان HR مسلط به انگلیسی و فرانسه احتیاج دارند. میانه حقوق سالانه این افراد از حدود 40،000 دلار تا بیش از 100،000 دلار (برای کارمندان حرفه ای و باتجربه) متغیر است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8984

به "برنامه ریزی، یکی از مهم ترین مهارت های کارمندان این بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی، یکی از مهم ترین مهارت های کارمندان این بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید