بسته خبری پرسپولیس ، بازگشت نوراللهی، نعمتی و مصلح

به گزارش یومی بلاگ، درست است که مصدومان پرسپولیس روز پنجشنبه اختصاصی تمرین کردند اما همه آنها به بازی با سپاهان می رسند.

بسته خبری پرسپولیس ، بازگشت نوراللهی، نعمتی و مصلح

به گزارش خبرنگاران ،

اردوی نیم فصل در قطر

پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل قطعا در یکی از کشورهای گرمسیری اردو می زنند که به احتمال خیلی زیاد، یکی از کمپ های شهر دوحه میزبان قرمزها خواهد بود. در مورد این اردو برانکو دو موضوع خیلی مهم را در نظر گرفته. اول آب وهوا و امکانات اردو که ایده آل باشد و موضوع مهم تر، آرامش پرسپولیسی ها در دوری چند روزه از هیاهوی فوتبال ایران است.

وعده بجای پول

مسئولان پرسپولیس پس از اعتراض چند بازیکن این تیم بابت مسائل مالی به آنها اعلام نموده اند که هفته آینده مبلغی از سوی اسپانسر به حساب باشگاه واریز گردد و سپس در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. آنها در حالی بجای پول به بازیکنان وعده داده اند که پرسپولیس از شنبه مدیرعامل ندارد.

گرشاسبی به برانکو: تا فردا صبر کن

پنجشنبه آخرین روز فعالیت گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس بود که این موضوع را برانکو ایوانکوویچ در تمرین جمعه به گوش شاگردانش رساند. برانکو این روزها پیگیر وضعیت مدیرعامل است و بعد از تمرین جمعه هم با حمیدرضا گرشاسبی تماس گرفت تا ببیند او ماندنی است یا نه که گرشاسبی به او و بازیکنان خاطرنشان کرد تا شنبه صبر نمایند.

درخواست 10 درصدی

سپاهانی ها پذیرفته اند که ده درصد از سکوهای استادیوم نقش دنیا را به پرسپولیس بدهند اما مشکل این است که باشگاه پرسپولیس 10 درصد از ظرفیت کل استادیوم را می خواهد. طبقه دوم نقش دنیا قابل استفاده نیست و فقط برای طبقه اول بلیت فروشی خواهد شد اما پرسپولیسی ها خواسته اند که برای احتساب ده درصد آنها، ظرفیت کل استادیوم در نظر گرفته گردد.

همه مصدومان برگشتند

درست است که مصدومان پرسپولیس روز پنجشنبه اختصاصی تمرین کردند اما همه آنها به بازی با سپاهان می رسند. احمد نورالهی، سیامک نعمتی، شایان مصلح و کمال کامیابی نیا مثل روزهای قبل تمرینات اختصاصی خود را با فشار کمتری دنبال می کردند و کادر پزشکی هم وضعیت آنها را زیر نظر داشت. هر چهار بازیکن اما جمعه با تیم تمرین کردند و این طور که برانکو گفته، در بازی یکشنبه با سپاهان حضور خواهند داشت تا تنها غایبان پرسپولیس در این بازی ماهینی و انصاری باشند.

2 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 109

به "بسته خبری پرسپولیس ، بازگشت نوراللهی، نعمتی و مصلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس ، بازگشت نوراللهی، نعمتی و مصلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید